Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Office Admin Manager

Công Ty TNHH Ogilvy & Mather (Việt Nam)

Địa chỉ công ty: District 3, HCMC

Quy mô : Đang cập nhật

Lượt xem: 231 |

Ngày cập nhật: 05/03/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Thực tập sinh
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
JOB OVERVIEW
+ Group Office Manager is the position to manage the office of 2000 m2 in District 3. This role will be to help maintain, renovate office and support the company’s administration functions.
+ As Group Office Manager, you will be overseeing a wide range of administrative tasks including general office operations.
Report to HR Director
KEY RESPONSIBILITIES
Office & Facility
+ Manage contract and negotiations with office vendors, service providers and office lease.
+ Manage relationships with vendors, service providers and landlord, ensuring that all items are invoiced and paid on time.
+ Coordinate with Building in identifying & fixing issues related to building facilities
+ Ensure all office & IT equipment operate efficiently
+ Assist in office set up and identify equipment requirements
+ Partner with IT admin to purchase/replace/maintain/upgrade equipment
+ Liaise with the relevant parties, supplier for office new set up, renovation and maintenance.
Office Activities & Other Tasks
+ Support in preparing office reports
+ Operate visa, work permit & residence card for expat within the group
+ Lead company staff’s events to increase staff engagement (Women’ Day, Birth month, Company trip, Year-end party, Medical check, etc.)
+ Manage an administration team including office/IT admin, cleaners, messenger, receptionists
+ Other tasks as assigned

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS
+ Minimum 3 years of experience in a similar position in service industry
+ Excellent interpersonal communication skills
+ Ability to work with minimum supervision
+ Good problem-solving skills, logical thinking to detect potential issues and have prevention
+ Ability to prioritize and organize
+ Good English communication

Quyền lợi được hưởng

- Thưởng cuối năm
- 20 ngày phép năm
- Du lịch nước ngoài
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại