
Mã QR đăng nhập App
Tìm kiếm nâng cao
✘Thỏa thuận
Hồ Chí Minh
Lượt xem: 372
|Cập nhật: 12/12/2018 (4 năm trước)
Thông tin chung
Chức vụ
Nhân viênHình thức làm việc
Toàn thời gian cố địnhSố lượng cần tuyển
0 ngườiHạn nộp hồ sơ
Đã hết hạn nộp hồ sơĐịa điểm làm việc
Tỉnh thành
Hồ Chí Minh
JOB PURPOSES
• Has excellent communication and organizational skills and in charge of the day-to-day office admin tasks as well as supervising vendors to ensuring office providers in high customer service level.
• The goal is to ensure all support activities are carried on efficiently and effectively to allow the other operations to function properly.
RESPONSIBILITIES:
• Be responsible for all Admin-related matters of the office from Admin perspectives
• Develop/Create procedures and policies for office activities
• Manage office documents and licenses to prepare necessary supporting documentation upon staffs request
• Monitor office monthly expenses, ensure that expenses reports are timely submitted to Finance
• Search for goods/services suppliers with the best merchandise at the lowest possible cost
• Responsible work with person in charge for managing the whole process of the planning and submitting the budget for Office department
• Travel arrangement: Liaise with colleagues and external contacts to arrange travel including booking of hotels, flights, accommodation, visa, passport, etc.;
• Arrange visa, work permit for expats and visitors
• Supervise office Maintenance, Cleanness, Safety & Security
• Supervise receptionists, IT, driver and tea lady to ensure the office operation works well.
• Keep track/ monitor property insurance, fixed asset, automobile and vehicle liability insurance
• Annually update and review the Admin budget and Capital Expenditure budget in the format
• Coordinating company business activities: Organize logistics for the firms events such as Management meetings, Regional Visits and other events if any
• Lead the Employee Engagement activities
• Responsible for planning and purchasing equipment, goods and services & managing vendors.
• In charge of Staff purchase
• Other duties as assigned by the Country HR Manager
• PA to Country Manager: Work closely and provide administrative supports to Country Manager
Kinh nghiệm
Không yêu cầuBằng cấp
Không yêu cầuGiới tính
Không yêu cầu
• Education: Bachelor degree
• At least 5 years’ experience in Administration/Secretariat role
• Proficient in all aspects of Microsoft Office applications (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
• Excellent time/people management skills
• Strong communication skills both written and verbal
• Effective organization skills and ability to manage multiple tasks, strong attention to detail
• Ability to drive collaboration and communication between teams
- As companys policy
Tên người liên hệ: công ty TNHH beiersdorf việt nam
Địa chỉ liên hệ:: Hồ Chí Minh
Số điện thoại liên hệ:
Email liên hệ::
Bạn có phù hợp với công việc này không?
Đăng nhập với tư cách ứng viên ngay để xem các phân tích từ AI365
ĐỊA ĐIỂM
CHỨC DANH
TỪ KHÓA LIÊN QUAN
HƯỚNG DẪN TÌM VIỆC
TÌM VIỆC LÀM THEO TIÊU CHÍ
Tìm việc làm liên quan: Tại đây
Cách 1: Đăng nhập tài khoản của bạn
Thông báo
Bạn đã ứng tuyển thành công. Tải app chat Tại đây để nhận được kết quả ứng tuyển từ nhà tuyển dụng
Chia sẻ
Bình luận