Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Quality Assurance Manager (Customer Service)

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Sen Đỏ

Địa chỉ công ty: Tầng 2, Tòa nhà FPT Tân Thuận. 29B-31B-33B đường Tân Thuận, KCX Tân Thuận

Quy mô : Từ 100 - 499 nhân viên

Lượt xem: 234 |

Ngày cập nhật: 05/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngTrên 30 triệu

chức vụChức vụ:Thực tập sinh
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên
ngành nghềNgành nghề: Dịch vụ

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
- Direct management of Quality Assurance Supervisor and Quality Assurance Specialist
- Analyze and evaluate staff performance to develop performance plans to drive excellence providing weekly coaching and feedback
- Maintain a thorough knowledge of product, policies, and technology
- Monitor according to Customer Experience Center Director and company expectations
- Maintain accurate and sufficient documentation of calls via QA scorecards, including positive observations, as well as areas of needed improvement
- Provide ongoing QA Call Evaluation reporting and notification to CEC Operations
- Participate in monitoring and calibration sessions with CEC Operations
- Oversee certification of all employees during the new hire process
- Other Related Duties:
+ May give presentations and mentoring to new employees
+ May participate in action planning meetings
+ Perform ad-hoc tasks assigned and report to Customer Experience Center Director

Yêu cầu công việc

- Education : University Graduated up
- Languages: Highly advanced communication and writing skills in English
- Experience
+ At least 3 years experience in a similar position
+ Performance Management background
+ Strong organization and planning skills
+ Excellent interpersonal and communication skills
+ Pleasant personality and honest
+ Competency in computer skills
+ Knowledge of MS Office and Google Suite
+ Experience in customer service center quality assurance and management of QA departments for customer service and collections
+ Proven knowledge of customer service center operations, collections and client relationships
+ Ability to perform critical analysis and propose solutions
+ Ability to communicate effectively with all levels in the organization

Quyền lợi được hưởng

- 13th month salary yearly, and 1-3 months extra bonus based on performance and company profit yearly
- Company Trip and Team building trip annually
- Gift on special days like birthday, Lunar New Year and Holidays
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Tìm việc làm Dịch vụ

Tìm việc làm liên quan: Tại đây

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại