Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Quality Assurance Manager (Customer Service)

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Sen Đỏ

Lượt xem: 290 | Ngày cập nhật: 05/01/2019 (3 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lương: Trên 30 triệu

Thông tin

- Chức vụ: Thực tập sinh

- Kinh nghiệm: Không yêu cầu

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên

- Ngành nghề: Dịch vụ

Mô tả công việc

- Direct management of Quality Assurance Supervisor and Quality Assurance Specialist
- Analyze and evaluate staff performance to develop performance plans to drive excellence providing weekly coaching and feedback
- Maintain a thorough knowledge of product, policies, and technology
- Monitor according to Customer Experience Center Director and company expectations
- Maintain accurate and sufficient documentation of calls via QA scorecards, including positive observations, as well as areas of needed improvement
- Provide ongoing QA Call Evaluation reporting and notification to CEC Operations
- Participate in monitoring and calibration sessions with CEC Operations
- Oversee certification of all employees during the new hire process
- Other Related Duties:
+ May give presentations and mentoring to new employees
+ May participate in action planning meetings
+ Perform ad-hoc tasks assigned and report to Customer Experience Center Director

Yêu cầu công việc

- Education : University Graduated up
- Languages: Highly advanced communication and writing skills in English
- Experience
+ At least 3 years experience in a similar position
+ Performance Management background
+ Strong organization and planning skills
+ Excellent interpersonal and communication skills
+ Pleasant personality and honest
+ Competency in computer skills
+ Knowledge of MS Office and Google Suite
+ Experience in customer service center quality assurance and management of QA departments for customer service and collections
+ Proven knowledge of customer service center operations, collections and client relationships
+ Ability to perform critical analysis and propose solutions
+ Ability to communicate effectively with all levels in the organization

Quyền lợi được hưởng

- 13th month salary yearly, and 1-3 months extra bonus based on performance and company profit yearly
- Company Trip and Team building trip annually
- Gift on special days like birthday, Lunar New Year and Holidays
So sánh lương Nộp hồ sơ
Chia sẻ:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm Dịch vụ

Tìm việc làm liên quan: Tại đây

Đăng nhập để xem thông tin và Chat với nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua zalo Liên hệ qua skype