Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Chi Tiết Nhà Tuyển Dụng

địa chỉ
Địa chỉ: Tầng 2, Tòa nhà FPT Tân Thuận. 29B-31B-33B đường Tân Thuận, KCX Tân Thuận

quy mô công ty
Quy mô: Từ 100 - 499 nhân viên

Mô tả công ty

Ϲông Ty Cổ Phần Công nghệ Sen Đỏ - thành viên củɑ tập đoàn FPT là đơn vị sở hữu sàn thương mại điện tử hàng đầu Việt Ŋam www.sendo,vn và www.123mua,vn
Ѕendo,vn là cầu nối vững chắc giữa người Ƅán và người mua trên toàn lãnh thổ Việt Ŋam, giúp cho người mua và người bán đến gần với nhɑu hơn, đồng thời mang đến nhiều lợi ích và tiện ích cho họ khi giɑo dịch trên sendo,vn với Ngành hàng ρhong phú gồm hàng trăm ngàn sản phẩm đɑ dạng của hàng ngàn Shop trên toàn quốc - Giɑo diện thân thiện dễ dàng tìm kiếm và chọn lọc sản ρhẩm - Giao hàng tận nơi, tiện lợi, nhɑnh chóng và tiết kiệm - Mua hàng đảm Ƅảo, an toàn và uy tín - Thanh toán Ƅằng nhiều hình thức, bảo mật và tiện lợi.

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Sen Đỏ Tuyển Dụng

Hot Job! Sendo Hanoi Tuyển Dụng Backend Developers (Search Engineer)

Nhân viên
Trên 30 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềIT phần mềm
địa điểmHà Nội
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
• Write scalable, robust, testable, efficient, and easily maintainable code.
• Write document, review code and support technical for junior members.
• Collaborate with third parties: R&D, System, Product, Seller … teams to build and maintain Sendo’s Search product.
Xem chi tiết

Head of Content and Social Marketing

Phó phòng
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuan hệ đối ngoại, Marketing - PR
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
• Establish and lead Content + Social Marketing + Production team, inclusive of up social media/marketing, content marketing, creative production, social optimization and online engagement strategy and digital merchandising
• Own the strategy, execution, and analysis of Sendo’s paid and organic social media marketing strategy, focusing on expanding brand awareness, customer loyalty, and conversions.
• Manage social marketing budget, leveraging advanced targeting tactics to reach intended audiences while meeting KPI targets.
• Define guidelines for best practices and engagement benchmarks; monitor and provide feedback on an ongoing basis.
• Develop and maintain relationships with brand partners, key influencers, and external bloggers.
• Lead the Social center of excellence at Sendo, including Social Risk/Crisis Management, Customer Care, Community Development and Campaign Delivery & Optimization
• Operationalize and enhance the Sendo Content Studio (creative production), to reduce costs, scale creative efficiency, improve the creative across all brands – all while ensuring our stakeholders are satisfied with the Content Studio offering
• Build a service-oriented team culture and mindset, that can balance strategic thought leadership with delivery and execution for our global brands, and earn trust and credibility along the way
• Design, develop and deliver brand rich content and multimedia plans for brand paid and owned activations
• Develop and manage the content/social always-on calendar – working with associated teams, especially PR, to integrate creative real-time opportunities alongside campaign activations
• Influence the Omni-Channel approach to consumer creative across owned, earned, paid touch points, establishing the processes and tools needed to an improved customer messaging experience
• Develop corporate-level content/social tools + platforms to make Sendo great to do business with and strengthen Sendo brand(s).
• Management of agencies required to deliver plans, ensuring alignment, consistency, efficiency, + effectiveness.
• Training, advice and support to BU and PR team members as required.
• Subject matter expert on ‘great social/content’ that drives customer engagement across owned/paid/earned
• Effective reporting, performance data and analytics to measure ROI
• Building a sustainable model that works alongside other key teams to maximize all Sendo content and owned channels
• Develop, execute and maintain process workflows and technologies that ensure consistent execution and delivery of social + content marketing programs and campaigns
• Serve as the external and internal public face of social expertise, developing Sendo’s reputation as a leader in social marketing both in e-commerce and beyond.
Xem chi tiết

Training Manager (Customer Experience)

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDịch vụ, Giáo dục - Đào tạo, Nhân sự
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
- Manage Training activities end to end for Customer Experience Center
- Work with the CEC Operations on planning, delivery and performance improvement based on training need identification
- Build and maintain training content and curriculum through instructional design methodology including regular assessments
- Develop a coherent soft skills and process training to deliver a seamless customer experience
- Collaborate with the quality teams to develop a quality led training plan
- Act as a lead trainer and subject matter expert
- Ownership of training responsibilities across the customer touchpoints i.e. phone, email, chat and social media to support customer service
- Implement appropriate training and coaching methodologies across agent life cycle, beginning from new hire
- Implement regular audits and assessments to ensure knowledge and skills are maintained to the SenDo standards
- Provide training report and notification to CEC Operations
- Provide guidance, feedbacks and individual coaching for internal trainers to meet the internal training demands
- Provide an environment of openness and trust, with constant feedback and performance coaching
- Other Related Duties:
+ May participate in action planning meetings
+ Perform ad-hoc tasks assigned and report to Customer Experience Center Director
Xem chi tiết

Quality Assurance Manager (Customer Experience)

Thực tập sinh
Trên 30 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDịch vụ
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Direct management of QA Supervisor and QA Specialist in Customer Experience Center
- Analyze and evaluate staff performance to develop performance plans to drive excellence providing weekly coaching and feedback
- Maintain a thorough knowledge of product, policies, and technology
- Monitor according to Customer Experience Center Director and company expectations
- Maintain accurate and sufficient documentation of calls via QA scorecards, including positive observations, as well as areas of needed improvement
- Provide ongoing QA Call Evaluation reporting and notification to CEC Operations
- Participate in monitoring and calibration sessions with CEC Operations
- Oversee certification of all employees during the new hire process
- Other Related Duties:
+ May give presentations and mentoring to new employees
+ May participate in action planning meetings
+ Perform ad-hoc tasks assigned and report to Customer Experience Center Director
Xem chi tiết

Cyber Security Support Engineer

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềIT phần mềm, IT Phần cứng - mạng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
+ Đánh giá bảo mật hệ thống ứng dụng website nội bộ (Web & Mobile Application: Android, IOS)
+ Đánh giá phân tích bảo mật mã nguồn, tìm lỗ hổng trong luồng xử lý.
+ Xây dựng hệ thống, quy trình kiểm tra đánh giá bảo mật định kỳ
+ Nghiên cứu các lỗ hổng bảo mật mới, xây dựng giải pháp an toàn thông tin
+ Điều tra xử lý sự cố an toàn thông tin
+ Tham gia triển khai các dự án an ninh bảo mật.
Xem chi tiết

Call Center Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDịch vụ, Việc làm bán hàng, IT phần mềm
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
- Managing the daily running of the call center, including sourcing equipment, effective resource planning and applying call center strategies and operations
- Develops call center systems by developing customer interaction and voice response systems, and voice networks; designing user interfaces; developing and executing user acceptance test plans; planning and controlling implementations
- Doing needs assessments, performance reviews, setting/meeting performance targets for speed, efficiency and quality
- Ensuring all relevant communications and data are updated and recorded
- Liaising with supervisors, team leaders, operatives and third parties to gather information and resolve issues
- Monitoring random calls to improve quality, minimise errors and track operative performance
- Coordinating staff recruitment, writing job adverts and working with HR staff
- Reviewing the performance of staff, identifying coaching needs and planning coaching sessions
- Recording statistics, user rates and the performance levels of the center
- Preparing reports on these statistics, rates and performance levels
- Handling the most complex customer complaints or enquiries
- Organizing shift patterns and the number of staff required to meet demand
- Motivating and retaining staff
- Taking on other tasks or projects to support employees, other managers, and call center operations.
- Ensuring staff members are achieving desired service levels and taking corrective action, as needed
- Preparing reports and analyzing call center data to improve processes, ensure resources are properly allocated, and maximize efficiency and customer satisfaction
- Perform ad-hoc tasks assigned and report to Customer Experience Center Director
Xem chi tiết

Technical HRBP Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềGiáo dục - Đào tạo, Quản lý điều hành, Nhân sự
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Tuyển dụng (60%)
- Lập kế hoạch, ngân sách liên quan đến tuyển dụng nhân sự (Tech và Non-tech)
- Phối hợp xây dựng kế hoạch định vị, nâng cao thương hiệu nhà tuyển dụng Sendo.vn trên thị trường lao động với đơn vị nội bộ hoặc các đơn vị bên ngoài.
- Xây dựng và tham vấn cải tiến chính sách, quy trình, công tác tuyển dụng/ thay thế.
- Thực hiện tuyển dụng, điều động để đáp ứng đúng, đủ nhu cầu nguồn nhân lực của phòng ban/công trình, phù hợp với yêu cầu công việc và ngân sách nhân sự.
- Tham gia phỏng vấn, đề xuất tuyển dụng.
- Quản lý team tuyển dụng.
- Theo dõi việc thực hiện đánh giá thử việc khi đến hạn, theo dõi cho đến khi hoàn tất ký kết HĐLĐ;
- Hỗ trợ các công việc on-board/ off-board cho nhân viên.
Đào tạo và Phát triển (10%)
- Tư vấn xây dựng/bổ sung/chỉnh sửa cơ cấu tổ chức, chức năng nhiệm vụ, mô tả công việc của các phòng ban/trung tâm để phù hợp với thực tiễn hoạt động, thay đổi, tái cơ cấu.
- Triển khai và tư vấn cho các Trưởng phòng hoạch định nhân sự thay thế và xây dựng lộ trình phát triển sự nghiệp cho NV;
- Triển khai chương trình phân tích, đánh giá và xác định nhu cầu đào tạo (nội bộ và dịch vụ) hàng năm, nhu cầu đào tạo bổ sung khi có phát sinh.
Quản lý năng lực, thành tích công việc (10%)
- Triển khai, tư vấn lập KPIs phòng ban, KPIs cá nhân hàng năm;
- Tư vấn và thẩm định kết quả đánh giá KPIs định kỳ và cuối năm;
- Triển khai đánh giá năng lực Nhân viên định kỳ;
- Tư vấn cho các Trưởng phòng ứng dụng kết quả đánh giá năng lực, đánh giá thành tích trong việc điều chỉnh lương, đề bạt/bố trí công việc, đào tạo…
Lương, thưởng và phúc lợi (C&B) (10%)
- Tư vấn quy trình, hệ thống C&B.
- Tư vấn cho các cấp trưởng phòng xem xét mức lương, thưởng và các chính sách nhân sự khác áp dụng cho từng NV chính xác, công bằng nhằm động viên kịp thời NV, đặc biệt là nhân sự nòng cốt.
- Cung cấp phản hồi của NV về quy trình, chính sách C&B nhằm liên tục cải tiến hệ thống, đáp ứng mong đợi của NV ngày càng tốt hơn.
Quan Hệ Lao Động (10%)
- Truyền thông và hướng dẫn, tư vấn thực thi các chính sách nhân sự đến tất cả các đơn vị thuộc phạm vị chịu trách nhiệm.
- Tìm hiểu, tiếp nhận và giải đáp/phối hợp giải đáp kịp thời các thắc mắc, khiếu nại của người lao động về chính sách, quy định nhân sự.
- Tham gia xử lý kỷ luật lao động, tranh chấp lao động (nếu có)
Xem chi tiết

HRBP Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềGiáo dục - Đào tạo, Quản lý điều hành, Nhân sự
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Tuyển dụng (60%)
- Lập kế hoạch, ngân sách liên quan đến tuyển dụng nhân sự (Tech và Non-tech)
- Phối hợp xây dựng kế hoạch định vị, nâng cao thương hiệu nhà tuyển dụng Sendo.vn trên thị trường lao động với đơn vị nội bộ hoặc các đơn vị bên ngoài.
- Xây dựng và tham vấn cải tiến chính sách, quy trình, công tác tuyển dụng/ thay thế.
- Thực hiện tuyển dụng, điều động để đáp ứng đúng, đủ nhu cầu nguồn nhân lực của phòng ban/công trình, phù hợp với yêu cầu công việc và ngân sách nhân sự.
- Tham gia phỏng vấn, đề xuất tuyển dụng.
- Quản lý team tuyển dụng.
- Theo dõi việc thực hiện đánh giá thử việc khi đến hạn, theo dõi cho đến khi hoàn tất ký kết HĐLĐ;
- Hỗ trợ các công việc on-board/ off-board cho nhân viên.
Đào tạo và Phát triển (10%)
- Tư vấn xây dựng/bổ sung/chỉnh sửa cơ cấu tổ chức, chức năng nhiệm vụ, mô tả công việc của các phòng ban/trung tâm để phù hợp với thực tiễn hoạt động, thay đổi, tái cơ cấu.
- Triển khai và tư vấn cho các Trưởng phòng hoạch định nhân sự thay thế và xây dựng lộ trình phát triển sự nghiệp cho NV;
- Triển khai chương trình phân tích, đánh giá và xác định nhu cầu đào tạo (nội bộ và dịch vụ) hàng năm, nhu cầu đào tạo bổ sung khi có phát sinh.
Quản lý năng lực, thành tích công việc (10%)
- Triển khai, tư vấn lập KPIs phòng ban, KPIs cá nhân hàng năm;
- Tư vấn và thẩm định kết quả đánh giá KPIs định kỳ và cuối năm;
- Triển khai đánh giá năng lực Nhân viên định kỳ;
- Tư vấn cho các Trưởng phòng ứng dụng kết quả đánh giá năng lực, đánh giá thành tích trong việc điều chỉnh lương, đề bạt/bố trí công việc, đào tạo…
Lương, thưởng và phúc lợi (C&B) (10%)
- Tư vấn quy trình, hệ thống C&B.
- Tư vấn cho các cấp trưởng phòng xem xét mức lương, thưởng và các chính sách nhân sự khác áp dụng cho từng NV chính xác, công bằng nhằm động viên kịp thời NV, đặc biệt là nhân sự nòng cốt.
- Cung cấp phản hồi của NV về quy trình, chính sách C&B nhằm liên tục cải tiến hệ thống, đáp ứng mong đợi của NV ngày càng tốt hơn.
Quan Hệ Lao Động (10%)
- Truyền thông và hướng dẫn, tư vấn thực thi các chính sách nhân sự đến tất cả các đơn vị thuộc phạm vị chịu trách nhiệm.
- Tìm hiểu, tiếp nhận và giải đáp/phối hợp giải đáp kịp thời các thắc mắc, khiếu nại của người lao động về chính sách, quy định nhân sự.
- Tham gia xử lý kỷ luật lao động, tranh chấp lao động (nếu có)
Xem chi tiết

Senior Brand Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuan hệ đối ngoại, Marketing - PR
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
• Build marketing programs to support specific marketing objectives across different channels and segments in support of our overall strategic marketing plan.
• Market through various channels and segment databases working with large data sets.
• Develop business cases for marketing programs at the proposal stage and make recommendations on marketing tactics.
• Evaluate the impact of marketing programs in achieving their stated objectives, including impact on lead flow, LTV and retention.
• Propose and manage marketing research projects to generate consumer insights in support of improved marketing strategy and communications.
• Partner with creative teams, other internal stakeholders, and external agencies and vendors.
• Lead the execution of marketing programs from start to finish, driving collaboration with the stakeholders and leveraging the right internal processes.
• Work with the other marketing teams, other internal stakeholders, and external agencies and vendors.
Xem chi tiết

Training Manager (Customer Service)

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDịch vụ, Giáo dục - Đào tạo
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
- Manage training activities end to end for customer service team
- Work with the CEC Operations on planning, delivery and performance improvement based on training need identification
- Build and maintain training content and curriculum through instructional design methodology including regular assessments
- Develop a coherent soft skills and process training to deliver a seamless customer experience
- Collaborate with the quality teams to develop a quality led training plan
- Act as a lead trainer and subject matter expert
- Ownership of training responsibilities across the customer touchpoints i.e. phone, email, chat and social media to support customer service
- Implement appropriate training and coaching methodologies across agent life cycle, beginning from new hire
- Implement regular audits and assessments to ensure knowledge and skills are maintained to the SenDo standards
- Provide training report and notification to CEC Operations
- Provide guidance, feedbacks and individual coaching for internal trainers to meet the internal training demands
- Provide an environment of openness and trust, with constant feedback and performance coaching
- Other Related Duties:
+ May participate in action planning meetings
+ Perform ad-hoc tasks assigned and report to Customer Experience Center Director
Xem chi tiết

Quality Assurance Manager (Customer Service)

Thực tập sinh
Trên 30 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDịch vụ
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
- Direct management of Quality Assurance Supervisor and Quality Assurance Specialist
- Analyze and evaluate staff performance to develop performance plans to drive excellence providing weekly coaching and feedback
- Maintain a thorough knowledge of product, policies, and technology
- Monitor according to Customer Experience Center Director and company expectations
- Maintain accurate and sufficient documentation of calls via QA scorecards, including positive observations, as well as areas of needed improvement
- Provide ongoing QA Call Evaluation reporting and notification to CEC Operations
- Participate in monitoring and calibration sessions with CEC Operations
- Oversee certification of all employees during the new hire process
- Other Related Duties:
+ May give presentations and mentoring to new employees
+ May participate in action planning meetings
+ Perform ad-hoc tasks assigned and report to Customer Experience Center Director
Xem chi tiết

Data Analyst (Business Intelligent)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềIT phần mềm, Kế toán - Kiểm toán
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
● Consult and create dashboards, analyses reports for the Board of Director and key business functions.
● Collaborate with stakeholders as Operations, Marketing and Sales to understand business processes and explore knowledge in Data Ocean.
● Assess and organize KPIs into driver tree, manage BI reports. Be responsible for the accuracy of the calculations.
● Perform analyses, give recommendations based on requirement of leaders.
● Be ready to “trial-error” the new analyzing methodology.
Xem chi tiết

C&B Manager

Thực tập sinh
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềHành chính - Văn phòng, Nhân sự, Luật - Pháp lý
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
1. Operations Budget Plan & Management: Conduct the analysis of the Company’s cost and expenditures for the business to develop a proper annual operations budget for a whole company.
2. Compensation & Benefits Management:
- Design, implement and manage the Companys compensation and benefit as well as employee relations programs/policies/procedures and activities: such as job evaluation and classification; salary administration; short-term, long-term and sales incentive plans; share/stock ownership plans; employee benefits…
- Responsible for the overall management of all administration associated with Human Resource Management including but not limited to: timely and accurate payroll, labour contract management; social/medical insurance enrollment/claims; personal income tax monthly/yearly declaration/finalization, employee file maintenance.
3. Employee Communication & Relations: Attend to employee relation problems & find most adequate solutions and negotiate with union representatives to minimize the negative impact of individual employee grievances or collective labour disputes to prevent their recurrence in order to maintain a productive and harmonious workplace.
Xem chi tiết

Business Project Manager

Thực tập sinh
Trên 30 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuản lý điều hành, IT phần mềm
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Candidate is expected to lead various projects across the organization following the project delivery methodology. The project teams are mostly cross-functional between Tech, Ops and Business Development, so strong people skill is a must.
Every project is different and is of paramount important to the success of the marketplace. You will be given opportunities to lead process improvement projects, new product initiatives or country wide promotion programs
Responsibilities
- Work closely with Tech and Business teams to create, plan, and execute projects.
- Drive the project towards completing, with a high sense of ownership and quality.
- Organise and participate in team meetings to maintain and represent the interest to stakeholders
- Communicate with stakeholders about expectations, timelines, priorities, and any problems that may arise
- Conduct pre and post-project evaluation to realize values
Xem chi tiết

Chuyên Viên Phân Tích Tài Chính (Finance Analyst)

Nhân viên
Thỏa thuận / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềKế toán - Kiểm toán
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
- Đóng vai trò là Business Partner với các bộ phận sử dụng ngân sách như Marketing, Operation… trong việc thiết lập mục tiêu kinh doanh và chi tiêu ngân sách.
- Phát triển báo cáo và theo dõi báo cáo hàng ngày/tuần/tháng tình hình sử dụng ngân sách và thực hiện mục tiêu của toàn công ty.
- Thực hiện các báo cáo phân tích dựa vào nguồn dữ liệu của Sàn TMĐT, xác định các xu hướng tốt hoặc không tốt, giải thích nguyên nhân chênh lệch và mức độ ảnh hưởng đến khả năng đạt mục tiêu và chi tiêu ngân sách.
- Đánh giá trước và sau các chiện dịch kinh doanh, marketing dựa trên phân tích P/L, ROI, Trendline, Cost vs. Benefit.
- Thực hiện báo cáo phân tích kinh doanh ngày/tuần/tháng dựa trên cơ sở dữ liệu được cung cấp.
- Cung cấp thông tin về tình hình ngân sách của các bộ phận được giao phụ trách cho BGĐ trước khi ra quyết định.
- Tương tác trực tiếp với bộ phận kinh doanh, bộ phận sử dụng ngân sách tronv việc thiết lập và thực hiện kế hoạch kinh doanh.
- Tương tác trực tiếp với các bộ phận kinh doanh,theo dõi và phân tích kết quả kinh doanh để thực hiện lập kế hoạch tài chính cho các chiến dịch tiếp theo và tối ưu việc sử dụng nguồn lực.
- Hỗ trợ cấp trên xây dựng báo cáo nguồn lực tài chính tháng, quý, năm để tham mưu cho ban lãnh đạo về phương án sử dụng nguồn.
- Thực hiện các báo cáo chuyên đề theo yêu cầu của ban điều hành
- Thực hiện báo cáo Forecast, Rolling Forecast, Budgeting hàng tháng.
Xem chi tiết

Business Development Associate (10 Freshers)

Mới Tốt Nghiệp
7 - 10 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềDịch vụ
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Tham gia lớp đào tạo kiến thức về TMĐT và chuyên môn phát triển ngành hàng và làm việc tại công ty ít nhất 2 tháng toàn thời gian
Công việc thực tế như sau:
• Liên hệ tư vấn nhằm phát triển số lượng nhà bán hàng để tăng số lượng shop/nhà bán hàng uy tín
• Nghiên cứu, nắm bắt thông tin thị trường về sản phẩm, dịch vụ, giá thành và nhu cầu kinh doanh của shop/nhà bán hàng.
• Hỗ trợ shop/nhà bán hàng tham gia các sự kiện nhằm thúc đẩy doanh số bán hàng.
• Sẵn sàng làm việc trên 10-12h/ngày
Xem chi tiết

Claim & Complaint Manager

Thực tập sinh
Trên 30 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềTư vấn, Dịch vụ, Quản lý điều hành
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
• Đảm bảo 100% CS Agents hoàn thành hiệu suất làm việc đặt ra
• Đảm bảo các bạn CS Agents mang đến sự phục hồi dịch vụ tốt nhất cho khách hàng
• Hỗ trợ giải quyết khiếu nại của khách hàng, phân tích, tóm tắt và chia sẻ với các bộ phận có liên quan để có giải pháp nhanh chóng và tránh các khiếu nại lặp đi lặp lại
• Giám sát hồ sơ thanh toán tiền hoàn hoặc đền bù
• Phân chia ca làm việc, giám sát chấm công, quản lý các hoạt động thường ngày của CS Agents, đảm bảo hoàn thành các tiêu chí đặt ra
• Coaching và refresh training cho CS Agents để cải thiện chất lượng dịch vụ và đạt năng suất cao trong công việc
• Lên ý tưởng, xây dựng các hoạt động gắn kết giữa nhân viên với nhân viên, nhân viên với quản lý
• Lập báo cáo ngày/tuần/tháng liên quan đến xử lý khiếu nại và các báo cáo khác
• Thực hiện các yêu cầu công việc khác được giao bởi Quản lý
Xem chi tiết

Project Management Specialist

Nhân viên
20 - 30 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềIT phần mềm
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Project executives is expected to perform as PM-in-training. Candidate is expected to assist project managers in setting up meetings, preparing documentations, adjusting schedules and interviewing stakeholders.
Candidate will have opportunities to participate in complex projects, shaping customer experience, create value by delivering innovating products and solutions
Responsibilities
- Support Project Managers in various stages of project life cycle
- Analyze, validate and communicate the requirements and recommendations using appropriate documentation and modelling techniques.
- Conduct interview with stakeholders and customers to validate project artifact
- Develop user documentation, conduct training necessary for the successful execution of the project, and provide post deployment user support
Xem chi tiết

Senior Project Manager

Thực tập sinh
Trên 30 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuản lý điều hành, IT phần mềm
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
Candidate is expected to lead various projects across the organization following the project delivery methodology. The project teams are mostly cross-functional between Tech, Ops and Business Development, so strong people skill is a must.
Every project is different and is of paramount important to the success of the marketplace. You will be given opportunities to lead process improvement projects, new product initiatives or country wide promotion programs
Responsibilities
- Work closely with Tech and Business teams to create, plan, and execute projects.
- Drive the project towards completing, with a high sense of ownership and quality.
- Organise and participate in team meetings to maintain and represent the interest to stakeholders
- Communicate with stakeholders about expectations, timelines, priorities, and any problems that may arise
- Conduct pre and post-project evaluation to realize values
Xem chi tiết

Product Manager

Thực tập sinh
Trên 30 triệu / tháng
yêu cầu giới tínhKhông yêu cầu
ngành nghềQuan hệ đối ngoại, Dịch vụ, IT Phần cứng - mạng
địa điểmHồ Chí Minh
hình thức làm việcToàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpKhông yêu cầu
• Gain a deep understanding of customer experience, identify and fill product gaps
• Determines customers needs and desires by specifying the research needed to obtain market information
• Represent the company by visiting customers to solicit feedback on company products and services
• Assesses market competition by comparing the companys product to competitors products.
• Translate product strategy into detailed requirements
• Research, analyze optimize users’ experience and work with other department to develop new function for buyer
• Manage team, assign task and follow up their performance
Xem chi tiết

365 mẫu Top CV Xin Việc Online(xem tất cả mẫu CV)

Đăng nhập Ứng Viên để CHAT với nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua zalo Liên hệ qua skype