Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Quality Assurance Supervisor

traveloka - successful startup

Lượt xem: 364 | Ngày cập nhật: 20/01/2019 (3 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin

- Chức vụ: Nhân viên

- Kinh nghiệm: Không yêu cầu

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên

- Ngành nghề: Dịch vụ Du lịch

Mô tả công việc

• Supervise QA team and assess the performance;
• Monitor Customer Service calls, emails, and chat for accuracy and call handling standards;
• Measure Customer Service Agent performance via recordings and case audits, providing feedback;
• Measure process performance via recordings and case audits, providing feedback;
• Prepare and analyze quality reports for management review;
• Work with team leads and supervisors on employee coaching, training and development to enhance or correct the behaviors that lead to excellent customer service;
• Participate in the design of call monitoring process and quality standard definition;
• Participate in identifying customer needs and expectations;
• Isolate and identify areas of improvement;
• Facilitate call calibration sessions for Customer Service staff, team leaders and supervisor;
• Test & detect system failures and report to engineering;
• Identify potential quality issues in the defined process and escalate potential quality issues immediately to management for resolution;
• Create standardized scripts used for customer correspondence. Validate macro and script;
• Manage capacity and disaster recovery planning for operations team;
• Identify the training needs of the team and coordinate with trainers to implement the knowledge transfer;
• Make recommendations on tools, techniques or processes to enhance service quality;
• Other tasks assigned by Supervisors and Board of Director.

Yêu cầu công việc

• 4 years’ experience in call center/customer support in a quality assurance/improvement role.
• Direct experience in quality control, quality assurance required;
• Experience as a trainer or coach for customer service teams;
• A strong understanding of customer service principles;
• Experience in e-commerce or online business preferred;
• Project management experience, able to work independently on multiple concurrent initiatives;
• Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities;
• Result-oriented, problem solver, analytical skill, and customer-focused;
• Excellent command of spoken and written English and Vietnamese;
• Minimum of a bachelor degree in relevant field.

Quyền lợi được hưởng

- Under companys policy
So sánh lương Nộp hồ sơ
Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Đăng nhập để xem thông tin và Chat với nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua zalo Liên hệ qua skype