Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Quote Desk Representative

tnt express worldwide (vietnam)

Lượt xem: 395 | Ngày cập nhật: 12/01/2019 (4 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lương: Thỏa thuận

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Chat365

Quét mã QR chat ngay nhà tuyển dụng

Thông tin

- Chức vụ: Nhân viên

- Kinh nghiệm: Không yêu cầu

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên

- Ngành nghề: Dịch vụ Việc làm bán hàng Vận tải - Lái xe

Mô tả công việc

1. Revenue Generation & Retention
To identify and act on selling opportunities to retain or generate revenue, whilst providing suitable solutions to customers’ requirements:
• Delivers accurate and competitive pricing quotes and right solution offering in the fastest possible time frame to best meet customers’ needs
• Improves revenue quality by applying the correct quoting methodology, and utilising the information at hand to make better informed price positioning
• Identifies opportunities and converts all received price and transit time enquiries into bookings.
• Ensures customers are aware of the range of products and services
2. Transaction Handling
• Answers the Quote Desk available contact channels (telephone, email, web chat, etc) in accordance with global service and accessibility standards.
• Delivers an industry leading experience to customers and provide a single point of contact capable of dealing with all enquiries (including booking, shipment tracing) without a need to transfer
• Quote Desk, Providing Quotes to customer if required
• Customer Experience: deliver the best QD service experience to customer from the first call/communication
• Communicates to customers in a manner they deem helpful, considerate and informed
• Administration tasks if required
3. Complaint Handling
• Identifies when a customer is making a complaint and follows the agreed global complaint handling process
• Wherever possible aims to resolve the complaint during the first contact with the customer
• When passing the complaint to an appropriate owner, ensures accurate and full details are recorded in the correct system
• Ensures the customer is aware of who will contact them and when and of what the next steps will be
• Upon request, passes the caller directly to the appropriate complaint owner for action

Yêu cầu công việc

• University graduated
• Proficiency in English, Microsoft/Office PC skills
• Telephone skills, written & verbal communication skills
• 1-3 years experience in Customer service, Sales industry
• Drive for result, quality & accuracy focus
• Interpersonal skill
• Customer focus, proactive, hardworking, pressure-tolerant

Quyền lợi được hưởng

- In accordance with company policy

Hình ảnh

Lưu công việc Phản ánh NTD Ứng tuyển nhanh So sánh lương
Chia sẻ:

Việc làm tương tự

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Kết nối ứng viên và nhà tuyển dụng Chat với nhà tuyển dụng

Đăng nhập Ứng viên để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

App CV365

App CV365

App UV

App Timviec365 UV

App CV365

Tải ngay

App UV

Tải ngay

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Thông báo

Đóng