Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Quote Desk Representative

Tnt Express Worldwide (Vietnam)

Địa chỉ công ty: 39B Truong Son, Ward 4, Tan Binh, HCM city

Quy mô : Đang cập nhật

Lượt xem: 246 |

Ngày cập nhật: 12/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
1. Revenue Generation & Retention
To identify and act on selling opportunities to retain or generate revenue, whilst providing suitable solutions to customers’ requirements:
• Delivers accurate and competitive pricing quotes and right solution offering in the fastest possible time frame to best meet customers’ needs
• Improves revenue quality by applying the correct quoting methodology, and utilising the information at hand to make better informed price positioning
• Identifies opportunities and converts all received price and transit time enquiries into bookings.
• Ensures customers are aware of the range of products and services
2. Transaction Handling
• Answers the Quote Desk available contact channels (telephone, email, web chat, etc) in accordance with global service and accessibility standards.
• Delivers an industry leading experience to customers and provide a single point of contact capable of dealing with all enquiries (including booking, shipment tracing) without a need to transfer
• Quote Desk, Providing Quotes to customer if required
• Customer Experience: deliver the best QD service experience to customer from the first call/communication
• Communicates to customers in a manner they deem helpful, considerate and informed
• Administration tasks if required
3. Complaint Handling
• Identifies when a customer is making a complaint and follows the agreed global complaint handling process
• Wherever possible aims to resolve the complaint during the first contact with the customer
• When passing the complaint to an appropriate owner, ensures accurate and full details are recorded in the correct system
• Ensures the customer is aware of who will contact them and when and of what the next steps will be
• Upon request, passes the caller directly to the appropriate complaint owner for action

Yêu cầu công việc

• University graduated
• Proficiency in English, Microsoft/Office PC skills
• Telephone skills, written & verbal communication skills
• 1-3 years experience in Customer service, Sales industry
• Drive for result, quality & accuracy focus
• Interpersonal skill
• Customer focus, proactive, hardworking, pressure-tolerant

Quyền lợi được hưởng

- In accordance with company policy
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại