Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Retail Engagement Manager, Input Operations

Nielsen Vietnam

Địa chỉ công ty: Tầng 4 tòa nhà Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, HCM.

Quy mô : Từ 1000 - 3000 nhân viên

Lượt xem: 244 |

Ngày cập nhật: 15/11/2018 (2 năm trước)

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Thực tập sinh
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên
ngành nghềNgành nghề: IT phần mềm

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
- Drive Retailer Quality KPIs (RAP, RPS and Q.E. Reduction) and build supplier (retailer) improvement processes and technology solutions that can be leveraged globally.
- Work closely with IV Enablement and Execution teams, Retail Service, Reference Data, Data Acquisition, Measurement Science, Production Manager and Product Leadership and other GBS functions (where applicable) to establish an Engagement process with retailers.
- Responsible for retention and penetration activities of existing retailers and improvement of the quality of the data receiving from the retailer, including:
+ Monitor dashboard
+ Contact retailers
+ Provide training
+ Maintain plans with strategy for each retailers
+ Retailer Engagement bi-weekly report
- Identify best practices in “Green” Retailers and drive leverage of these to improve the “Red/Amber” Retailers. Suggest Best Practices to regional and/or global leader for further cross-regional leverage. When appropriate, make recommendations for enhancements to internal Nielsen Operations processes.
- Complete special projects assigned to the region in regards to retailer Engagement, as well as reporting the results across the region and being accountable for the results and meeting the targets on RI
- Communicate with retailer IT departments (at all levels) on an ongoing basis regarding input-data quality and future retailer input-data changes. Conduct all data investigations where the issue is traced back to retailer input and work with retailer and Nielsen Operations to correct input errors.
- Leverage Retail Service relationships with retailers to utilize their expertise and retailer contacts. View retailer as a client AND supplier.
- Conduct all data investigations where the issue is traced back to retailer input and work with retailer and Nielsen Operations to correct input errors.

Yêu cầu công việc

- Bachelors degree
- 2+ years of leadership experience
- IT Business analyst background or strong analytical skills
- Project management and client servicing skills
- Excellent communication in English both written and verbal
- Knowledge of retailer industry and technologies and/or experience in retailer services organization is a plus
- Able to use SQL, SAS and SAP programming skills

Quyền lợi được hưởng

- Additional bonus
- Insurance package for employment
- Online and offline training
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Tìm việc làm IT phần mềm

Tìm việc làm liên quan: Tại đây

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại