
Mã QR đăng nhập App
Tìm kiếm nâng cao
✘Thỏa thuận
Hồ Chí Minh
Lượt xem: 498
|Cập nhật: 23/08/2018 (5 năm trước)
Thông tin chung
Chức vụ
Nhân viênHình thức làm việc
Toàn thời gian cố địnhSố lượng cần tuyển
0 ngườiHạn nộp hồ sơ
Đã hết hạn nộp hồ sơĐịa điểm làm việc
Tỉnh thành
Hồ Chí Minh
1 Documentation handling
1.1 Handling export shipments including issuing docs , sending pre-alerts, issuing debit notes, inputting date into system/FMS
1.2 Handling import shipments including liasing with cnee, sending pre-alerts, release AN/DN, issuig debit notes, input data into system
1.3 Ensure efficient communication & follow up with local customer & related parties to expedite shipments timely & properly according to customers demand
1.4 Ensure all data entered into system timely & accurately
1.5 Check & coordinate with accounting dept. to issue VAT invoice for all customers/shipments by month end
1.6 Check & do filing on a monthly basis as per standard requirements
2 Payment following up
2.1 Follow up with accountant to issue invoice & collect payment for non-credit customer upon cargo/docs release
2.2 Assisting accounting dept. to follow up OTS of credit customers & remind customers by due date
2.3 Input data into system & prepare payment documentation for suppliers, overseas agents to submit to accouting dept.
3. Report
3.1 Update daily log report (for export & import) with all shipmment details & status
4 Others
4.1 In charge for admin tasks for the team
4.2 Other tasks as assigned by Customer Service Manager
Kinh nghiệm
Không yêu cầuBằng cấp
Không yêu cầuGiới tính
Không yêu cầu
○ At least 3-4 year experience in the same field or over
○ Positive & aggressive character
○ Good communication skills in English
○ Female applier is preferred
○ University degree -major in same field
- Able to adapt quickly to changing priorities
- Able to handle multiple tasks simultaneously
- Strong communications, time management and decision making skills
- Dynamic, hard working, loyalty, teamwork, professional, detail-oriented
- Professional use of relevant computer
- Honest, trustworthy, flexible and hardworking
- Good at MS office, MS outlook
○ Self-started, customer oriented person
Your personnel CV can be in English and Vietnamese (Application form, photo, degrees, certificates, all can be copied only) and sent to :
PIC : Ms. Bui Do Huong Giang
Address : Eusu Logistics Viet Nam Co, Ltd
05th Fl, 35 Nguyen Hue St, Ben Nghe ward, Dist.1, HCMC Or click APPLY Button to contact us via Email
All your cv and related document must be sent before 22/09/2018 Top priority for the soon resumes
- Luong thang 13
- Chuong trinh suc khoe danh cho ca nhan va gia dinh
- Che do tang luong va thuong theo dinh ky hang nam
Bạn có phù hợp với công việc này không?
Đăng nhập với tư cách ứng viên ngay để xem các phân tích từ AI365
0/5
0 đánh giá
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Bạn đánh giá sao tin tuyển dụng này
ĐỊA ĐIỂM
CHỨC DANH
TỪ KHÓA LIÊN QUAN
HƯỚNG DẪN TÌM VIỆC
TÌM VIỆC LÀM THEO TIÊU CHÍ
Tin tuyển dụng bạn đang xem đã hết hạn ứng tuyển
AI365 lựa chọn ra (3) tin tuyển dụng tương tự với tin bạn đang xem, bạn có thể lựa chọn những tin phù hợp nhất để ứng tuyển nhanh một lần duy nhất!
Đã chọn 0 công việc
Đồng Tháp
Thỏa thuận
Cách 1: Đăng nhập tài khoản của bạn
Thông báo
Bạn đã ứng tuyển thành công. Tải app chat Tại đây để nhận được kết quả ứng tuyển từ nhà tuyển dụng
Chia sẻ
Bình luận