0 Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Senior Customer Service Specialist

johnson&johnson company

Lượt xem: 386 | Ngày cập nhật: 18/10/2018 (4 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lương: Thỏa thuận

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Chat365

Quét mã QR chat ngay nhà tuyển dụng

Thông tin

- Chức vụ: Nhân viên

- Kinh nghiệm: Không yêu cầu

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên

- Ngành nghề: Dịch vụ Vận tải - Lái xe

Mô tả công việc

Job title: Senior Customer Service Specialist
Reporting to: Senior Logistics Manager
Functional group: Supply Chain
Job Description
Overall purpose of job:
Senior Customer Service Specialist –
J&J is a leading and one of the largest healthcare companies in the world including three sectors: Pharmaceutical, Consumer and Medical Device & Diagnostics. J&J Consumer Vietnam with products are recognized in the worldwide market under the brands of JOHNSONs, CLEAN & CLEAR, MODESS, CAREFREE, LISTERINE, BAND-AID, and so on.
Senior Customer Service Specialist is to manage a customer service team and ensure Customer Orders are delivered on-time and in-full (OTIF) in a cost efficient manner whilst always seeking ways to improve service.
Essential duties and responsibilities:
I CUSTOMER SERVICE:
1. Responsible for Consumer – Customer service in leading and supervising customer service team in archive the customer service goal – OTIF, DIFOT
2. Responsible for Consumer – Customer service, as 1st point of escalation for Customer Service issues with Trade and Sales teams includes handling of sale orders, sample sale orders, allocations, returns and operational complaints.
3. Responsible for Customer Relationship in providing timely responses to customer inquiries and resolving customer complaints or issues.
4. Liaises with franchise people and Planning on sales plan.
5. In charge of customer services in providing daily, weekly sale update to management board and sale team.
6. Coordinates with 3PL on daily activities to deliver the business goals.
7. Implements and ensures SOPs relating to pricing, forecasting and customer complaints followed and complied
8. Ensure all customer complaints regarding orders, billing, shipping and products are recorded, tracked and reported properly.
9. Ensure compliance to all training requirements.
10. Coordinates with QA/RA to ensure customers’ complaints are addressed appropriately and support where required.
11. Responsible for invoice printing issuance process management, including: prepare invoice with CLS managers signatures, update the invoice tracking report, filing invoice documents.

Yêu cầu công việc

Essential knowledge and skills:
- Have at least 2 years in Supply chain, logistic experience, especially in Customer Service, handling for customer order process, experience in FMCG is a plus
- Have SAP experience in Order-To-Cast Process.
- Ability to deal with uncertainties and multi-tasks
- Effective communication & interpersonal skills/ Good analytical skills
- Problem solving & decision making with internal and external customers
- Good English writing & speaking
- Proficiency in MS Excel/PPT

Quyền lợi được hưởng

- Insurance and other benefits in accordance Vietnamese labor code
- Dynamic working environment

Hình ảnh

Lưu công việc Phản ánh NTD Ứng tuyển nhanh So sánh lương
Chia sẻ:

Việc làm tương tự

Công Ty Cổ Phần Fado Việt Nam
TÀI XẾ GIÁM ĐỐC Công Ty Cổ Phần Fado Việt Nam

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 03/10/2022

Thỏa thuận

Hệ Thống Siêu Thị Tops Market
Nhân viên Thu Ngân - Dịch vụ Khách hàng - Tops Market An Phú Hệ thống Siêu thị Tops Market

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 05/10/2022

Từ 5.000.000 Đến 6.000.000

Công Ty Kim Hà Việt
Lái Xe Đầu Kéo - THU NHẬP CAO CÔNG TY KIM HÀ VIỆT

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 15/10/2022

Từ 25.000.000 Đến 30.000.000

Công Ty Minh Tuấn
Tuyển Tài Xế Xe Tải Bằng C (Chuyển Chở Xi Măng) Công Ty Minh Tuấn

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 15/10/2022

Từ 10.000.000

Công Ty Cổ Phần Savista
Giám sát dịch vụ tòa nhà chung cư công ty cổ phần savista

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 15/10/2022

Từ 11.000.000 Đến 13.000.000

Công Ty Cp Quản Lý Và Khai Thác Bất Động Sản Rivera Homes
Chuyên viên Dịch vụ Khách hàng CÔNG TY CP QUẢN LÝ VÀ KHAI THÁC BẤT ĐỘNG SẢN RIVERA HOMES

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 15/10/2022

Từ 10.000.000 Đến 12.000.000

Công Ty Tnhh Đảo Hải Sản
NHÂN VIÊN DỊCH VỤ KHÁCH HÀNG - SALE ONLINE CÔNG TY TNHH ĐẢO HẢI SẢN

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 17/10/2022

7 - 10 triệu

Trung Tâm Cấp Cứu 115 Tp. Hồ Chí Minh
Nhân viên lái xe cấp cứu Trung Tâm Cấp Cứu 115 Tp. Hồ Chí Minh

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 19/10/2022

Từ 4.680.000

Công Ty Tnhh Tm & Dv Nhị Gia
Nhân viên dịch vụ Visa Công ty TNHH TM & DV Nhị Gia

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 25/10/2022

Thỏa thuận

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Liên hệ qua chat365 Liên hệ qua skype

Đăng nhập Ứng viên để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

App CV365

App CV365

App UV

App Timviec365 UV

App CV365

Tải ngay

App UV

Tải ngay

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!