Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Training Manager

bellsystem24-hoa sao

Lượt xem: 425 | Ngày cập nhật: 03/07/2018 (3 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lương: 20 - 30 triệu

Thông tin

- Chức vụ: Nhân viên

- Kinh nghiệm: 2 - 5 năm kinh nghiệm

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Đại học trở lên

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 1 ứng viên

- Ngành nghề: Giáo dục - Đào tạo

Mô tả công việc

- The Training Manager will identify training and developmental needs and drive suitable training for internal and external customers.
- Training manager works across many departments to get employees up to speed in both their specific vertical, and the overall needs of the company.
- Training manager responsibilities include enhancing employees’ skills, performance, productivity and quality of work.
Major job responsibilities:
- Identify and assess future and current training needs through job analysis, career paths, annual performance appraisals and consultation with line managers.
- Draw an overall or individualized training and development plan that addresses needs and expectations.
- Deploy a wide variety of training methods.
- Conduct effective induction and orientation session.
- Monitor and evaluate training program’s effectiveness, success and ROI periodically and report on them.
- Manage training budget.
- Provide opportunities for ongoing development.
- Resolve any specific problems and tailor training programs as necessary.
- Maintain a keen understanding of training trends, developments and best practices.
- Direct report: Training director and HoChiMinh Branch Director

Yêu cầu công việc

- Proven work experience as a training manager and working experience in call center is preferred.
- Track record in designing and executing successful training programs.
- Familiarity with traditional and modern training methods (mentoring, coaching, on-the-job or in classroom training, workshops, simulations etc).
- Excellent communication and leadership skills.
- Ability to plan, multi-task and manage time effectively.
- Good at English and training plan.
- BS degree in business, human resources or relevant field.

Quyền lợi được hưởng

- Salary Negotiation, according to the quality of work
- Social insurance schemes are closed in accordance with the Law
- Be working in the No.1 in the field of Contact Center & BPO in VietNam
So sánh lương Nộp hồ sơ
Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Đăng nhập để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua zalo Liên hệ qua skype