0 Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

VP Customer Experience – Onboarding Process , Digital Bank

united overseas bank (vietnam) limited

Lượt xem: 285 | Ngày cập nhật: 20/01/2019 (4 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lương: Thỏa thuận

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Chat365

Quét mã QR chat ngay nhà tuyển dụng

Thông tin

- Chức vụ: Thực tập sinh

- Kinh nghiệm: Không yêu cầu

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên

- Ngành nghề: Dịch vụ Ngân hàng - Chứng khoán - Đầu tư

Mô tả công việc

Responsibilities:
1. Responsible for the front-end design of customer journeys for the Digital Bank, collaborating with the Product, Credit, Marketing and regional Digital Banking teams.
Thoroughly understand the needs and behaviors of the addressed segments to design the end-to-end customer journeys and experience in the adoption of the self-service channels.
Rationalise and optimise the processes and data collection in those channels to fulfill the delivery of the value propositions to the customers by the Digital Bank in areas of acquisition and servicing, including the flow to non-Digital channels.
Lead immersion studies, usability testing and prototype creation with customers, stakeholders and staff. Experienced in influencing leaders across cross-functional and partner teams, and managing internal and external relationships.
Strong analytical and reporting skills including ability to identify issues and make recommendations for solution.
Participate actively in group and country roadmap planning in accordance to CoE ways of working, including country regulatory and sandbox projects.
Plan, coordinate and lead in user acceptance testing and live verification cut-overs with group and country stakeholders accordingly, including areas of test scenario development, test group(s) planning, etc.
2. Research and measure target customer’s experience with the Digital and non-Digital Bank.
Ability to garner customer insights through touch points, targeted surveys or research, and analyse the insights to prioritize customer episodes for re-design.
Ability to utilize digital platforms or digitization to lift customer experience, and roadmap deliverables from MVP to post-MVP phases.
Co-lead and project manage Local Regulatory Sandbox initiatives with GTO and local business and tech teams.
3. Regular engagement with Group and Local Compliance and AML teams to understand KYC landscape and changes to regulatory guidelines and frameworks.

Yêu cầu công việc

• General degree
• Design thinking and human-centered methodologies
• Strong project management skills
• Experience in change management/process transformation projects preferred
• Experience in AGILE project implementation preferred
• Minimum 8-12 years of related experience in change management/ process transformation projects, with working knowledge in branch/channel operations or efficiency teams.
• Good understanding of banking processes, banking regulations especially Customer On-boarding Process regulated by State Bank of Vietnam, digital and mobile banking system functionalities.
• Possesses strong process mapping/re-engineering skills. Good understanding of L1, L2 and L3 process mapping.
• Proficient in AGILE project management methodology and user story crafting through PM platforms (e.g. JIRA).
• Worked with front, mid & back office on capacity and exception handling.
• Experienced in design and delivery of digital solutions to end consumers.
• Must demonstrate strong analytical, problem solving, communication and creative skills.
• Experienced in designing Customer Experience journeys with an appreciation for customer pain points and solutions will be an advantage.

Quyền lợi được hưởng

- Under companys policy

Hình ảnh

Lưu công việc Phản ánh NTD Ứng tuyển nhanh So sánh lương
Chia sẻ:

Việc làm tương tự

Central Retail
Cửa Hàng Phó Central Retail

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 30/09/2022

Thỏa thuận

Công Ty Cổ Phần Pmac
Kỹ sư dịch vụ - Service Engineer Công ty Cổ phần PMAC

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 30/09/2022

Từ 10.000.000 Đến 15.000.000

Ngân Hàng Phương Đông - Ocb
NHÂN VIÊN TÍN DỤNG CÁ NHÂN Ngân Hàng Phương Đông - Ocb

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 30/09/2022

Từ 8.000.000 Đến 20.000.000

Saic Việt Nam
Giám Đốc Dịch Vụ Ô Tô Lương Trên 2000 Usd SAIC Việt Nam

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 30/09/2022

Thỏa thuận

Go Talent
Nhân viên Tư vấn qua Tổng đài Ngân hàng Quốc Tế Go Talent

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 30/09/2022

Từ 7.000.000 Đến 20.000.000

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Liên hệ qua chat365 Liên hệ qua skype

Đăng nhập Ứng viên để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

App CV365

App CV365

App UV

App Timviec365 UV

App CV365

Tải ngay

App UV

Tải ngay

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!