Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Admin Assistant Cum Receptionist (1 Year contract)

Dhl Supply Chain (Vietnam) Ltd.

Địa chỉ công ty: Cổng E, Kho 18, Khu dịch vụ ICD Tân cảng Long bình, KP7, P. Long Bình, Thành phố Biên Hòa , Đồng Nai , Việt Nam

Quy mô : Từ 1000 - 3000 nhân viên

Lượt xem: 341 |

Ngày cập nhật: 12/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
1. Reception desk: To be an image of DHL Supply Chain VN to interact with customers/partners.
- Welcoming, greeting visitors in person or on the telephone, answering or referring inquiries
- Take incoming calls within 3 rings and transfer to related person, notifies company personnel of visitor arrival and take note when necessary.
- Direct visitors by maintaining employee and department directories, giving instructions
- Maintain security: monitor logbook, issuing visitor badges.
- Keep clean and tidy all the time at reception area.
- Nice appearance
2. Courier/Mailing:
- Receive and manage documents, packages to related persons in seal status.
- Record all incoming and out coming documents and get signature of related person.
- Filing documents.
3. Admin Assistant:
Assist Senior Admin Executive in administrative tasks to make sure daily office operation smoothly:
- Maintain and update directory list.
- Book meeting rooms, arrange refreshment.
- Assist in purchase order in I-procurement.
- Assist in purchase order: name card, letter head, sim card, 3G device, stationery, ink, water...and invoice.
- Collect and billing cycle: office telephone, site telephone, office rental, electricity fee,...
- Register motorbike parking for employees, company cars
- Register temporary card for new comers and manage visitors.
- Coordinate to maintain plant watering service monthly.
- Book accommodation, air ticket, visa for all staff except SMT and expat senior levels.
- Prepare office driver expenses, claims, cash advance
- Participate and assist Senior Admin in organizing company events.
- Submit and prepare monthly expense reports to Senior Admin.
- All matters direct to Senior Admin.

Yêu cầu công việc

- Bachelors Degree in Secretariat, Business Administration, English or equivalent.
- Able to work independently as well as a good team player.
- Good verbal and written communication skills in English.
- Excellent management skills and ability to schedule priorities
- Ability to multitask, solve problem and meet deadlines.
- Mature, meticulous and organised with at least 2 years of related working experience.
- Professionalism in appearance and attitude.
- Strong computer skills (Microsoft Office) and communication skills.
- Able to show initiative and work well under pressure.

Quyền lợi được hưởng

- Attractive remuneration package to the successful candidate
- Corporate E-Learning, training opportunities both locally and oversea
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại