Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Client Service Coordinator

the alfrescos group in viet nam

Lượt xem: 262 | Ngày cập nhật: 15/01/2019 (4 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lương: Thỏa thuận

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Chat365

Quét mã QR chat ngay nhà tuyển dụng

Thông tin

- Chức vụ: Nhân viên

- Kinh nghiệm: Không yêu cầu

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên

- Ngành nghề: Dịch vụ Marketing - PR Biên - Phiên dịch

Mô tả công việc

The Client Service Coordinator is responsible for providing a full professional client support to Marketing Team in regard to the management of Reward Plus Card and Mystery Dine Program.
1. Customer Relations:
• Be responsible in customers’ complaints and find solutions
• Supervise and support in conducting customers’ surveys by phone and in-store
2. Manage the recording of RPC points
• Update new Reward Plus Card Members on system
• Check points of daily transactions from Navi System to Website to ensure correct Account Balance of Members.
• Adjust points for Members on system due to system error (Naviworld) (if any)
• Daily check member’s point entries at the outlets from system (Naviworld)
• Daily support issues related to Rewards Plus from outlets
3. Administration Supports
• Translate Questionnaire Form into English
• Calculate and Record Questionnaire points/marks into Excel for analysis purpose
• Preparing Marketing Reports
4. Others duties as required to support the Marketing Team
• Undertake other duties from time to time as required by the Client Service Manager or Marketing Manager;
Please note this job description is not designed to cover or contain a comprehensive listing of activities, duties or responsible that are required of the employment for this job. Duties, responsibilities and activities may change at any time with or without notice.

Yêu cầu công việc

1. Relevant qualification in related field and/or experience in a similar position;
2. Experience in hospitality industry;
3. Skills required:
- Good at Interpersonal and Communication Skills and ability to expand relationships;
- Fluent in Speaking and Writing English;
- Good at computing skills: Microsoft programs especially Excel, Words, ….
4. Suitable Personality: Organized; Ability to work under pressure; Shows initiative honest; And able to work independently and as a team.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary and bonus
- Opportunities to be trained in the professional environment to maximize your potential

Hình ảnh

Lưu công việc Phản ánh NTD Ứng tuyển nhanh So sánh lương
Chia sẻ:

Việc làm tương tự

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Kết nối ứng viên và nhà tuyển dụng Chat với nhà tuyển dụng

Đăng nhập Ứng viên để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

App CV365

App CV365

App UV

App Timviec365 UV

App CV365

Tải ngay

App UV

Tải ngay

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Thông báo

Đóng