Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Client Service Coordinator

The Alfrescos Group In Viet Nam

Địa chỉ công ty: 33 Đồng Khởi, Phường Bến Nghé, Quận 1,TP. HCM

Quy mô : Từ 1000 - 3000 nhân viên

Lượt xem: 231 |

Ngày cập nhật: 15/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
The Client Service Coordinator is responsible for providing a full professional client support to Marketing Team in regard to the management of Reward Plus Card and Mystery Dine Program.
1. Customer Relations:
• Be responsible in customers’ complaints and find solutions
• Supervise and support in conducting customers’ surveys by phone and in-store
2. Manage the recording of RPC points
• Update new Reward Plus Card Members on system
• Check points of daily transactions from Navi System to Website to ensure correct Account Balance of Members.
• Adjust points for Members on system due to system error (Naviworld) (if any)
• Daily check member’s point entries at the outlets from system (Naviworld)
• Daily support issues related to Rewards Plus from outlets
3. Administration Supports
• Translate Questionnaire Form into English
• Calculate and Record Questionnaire points/marks into Excel for analysis purpose
• Preparing Marketing Reports
4. Others duties as required to support the Marketing Team
• Undertake other duties from time to time as required by the Client Service Manager or Marketing Manager;
Please note this job description is not designed to cover or contain a comprehensive listing of activities, duties or responsible that are required of the employment for this job. Duties, responsibilities and activities may change at any time with or without notice.

Yêu cầu công việc

1. Relevant qualification in related field and/or experience in a similar position;
2. Experience in hospitality industry;
3. Skills required:
- Good at Interpersonal and Communication Skills and ability to expand relationships;
- Fluent in Speaking and Writing English;
- Good at computing skills: Microsoft programs especially Excel, Words, ….
4. Suitable Personality: Organized; Ability to work under pressure; Shows initiative honest; And able to work independently and as a team.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary and bonus
- Opportunities to be trained in the professional environment to maximize your potential
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại