Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

CS Executive

công ty TNHH aeon việt nam

Lượt xem: 308 | Ngày cập nhật: 31/10/2018 (3 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hà Nội

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lương: 10 - 15 triệu

Thông tin

- Chức vụ: Nhân viên

- Kinh nghiệm: Không yêu cầu

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên

- Ngành nghề: Dịch vụ Giáo dục - Đào tạo

Mô tả công việc

I) Job Purpose & Scope of Role:
- Customer Service Executive ensures that the needs of customers are being satisfied. The aim is to provide excellent customer service, pro-active and give initiative effectively for customer and operations as well.
- Completed signed- jobs by CS Manager.
II) Key Responsibilities:
1. Report:
- Review Customer Voice (CV) Report from Operations Site, check and advise/give proposal effectively
- Consolidate reports: CS, Delivery, and make the preparation of reporting
2. Data Analysis:
- Basing on Customer Voice/complaint to check the situation and advice to improve
- Basing on Reports, put in Master file to analyse and make plan, co-operate with related departments for proposal to improve to make customer satisfaction in shopping
3. Customer Satisfaction:
- Review/Check all the feedback from CS Ops., CS HQ Officer to customer and advise best way/solution
- Follow up CV Master file and give proposal effectively
- Feedback all queries are sent from Stores site and support Ops.site to chaise with related department
- Raise and get the final from CS HQ Manager about the feedback to customer via Facebook, Website channel if it is over your abilities
- Assign CS Officer to support, follow up tasks relating to CS accordingly
4. Marketing Research (Service)
- Plan Store Tour
- Survey Competitors
5. Ad-hoc Jobs/ Project:
- Join, follow up projects that CS HQ Manager assigned
- Follow up and work with relevant departments to complete action plans
- Support CS HQ Manager to join the meetings, training Stores if needed
- Support and do tasks are delegated by CS HQ Manager

Yêu cầu công việc

Job Requirements:
Qualifications & Experience:
- University bachelor degree in Social Science, Business Administration, or Marketing
- 1-2 years in Customer Service or Sales Experience
Knowledge, Skills & Behaviors:
- Proven track record in Customer Service /other customer facing role with experience in servicing key customers
- Deep process know-how
- Knowledge in Microsoft Word, Excel and Power Point with high level
- Fluent in English communication (verbal/written), and Japanese language is prefer
- Proven leadership, motivation and people skills
- Analytical and organizational leadership skills
- Strategic thinking and project management skills
- Self-directed, high energy and proactive working style

Quyền lợi được hưởng

- Cơ hội được đào tạo tại nước ngoài

Hình ảnh

So sánh lương Nộp hồ sơ
Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Đăng nhập để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua zalo Liên hệ qua skype