Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Customer Care Representative – Hot Job for Fresh Graduate

Navigos Group

Địa chỉ công ty: 130 Suong Nguyet Anh, Dist 1, HCMC

Quy mô : Từ 1000 - 3000 nhân viên

Lượt xem: 348 |

Ngày cập nhật: 23/08/2018 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hà Nội

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lương10 - 15 triệu

chức vụChức vụ:Mới Tốt Nghiệp
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
After a certain of time using our jobsite to find your dream job, Have You – Vietnamworks User – ever wondered what were doing every day to bring you jobs and make you satisfies with our service?
The fastest way to have the answer is to become a part of us - a Customer Care Representative at Vietnaworks!
Customer Care Representative (CCR) opens for FRESH GRADUATED candidates who are DEDICATED in customer service, have proven ability to deal with problem in a calming manner, possess WOW SERVICE MINDSET with a clever communication.
CCR’s main tasks to perform well are:
1. Customer Experience:
- Trouble shoot problems happen to customers on website;
- Directly support customers to fulfill their requests via multi channels (live chat, email, hotline);
- Improve customer experience at any contact points.
2. Customer Satisfaction:
- Support customer to recruit candidates (screen & advise CV, search suitable candidates...)
- Proactively study jobs online and have proper advices that help customers to recruit effectively.
3. Service Excellence Culture:
- Generate and in charge of some initiatives to promote and strengthen company’s service culture.
4. Special projects:
- Assist in ad-hoc projects assigned by Line Manager

Yêu cầu công việc

1. Academic Requirement:
- Fresh graduated in Foreign Language, Human Resource, Hospitality or related fields.
- Have experiences in Recruitment, Customer Service and Hospitality is preferable.
2. Skills Requirement:
- Great customer service mindset is a must.
- Strong communication skills (both in writing and speaking Vietnamese/English).
- Can work under high pressure and ability to generate ideas.
- Carefulness, Detailed, Problem Solving skills.
- Can-do, Adaptability and Willing-to-learn attitudes.
- Proficient in Word, Excel, Power Point, Outlook and Internet.

Quyền lợi được hưởng

- 15 days full paid leave + 6 days sick leave + 5 urgent case day for full year
- Premium Healthcare Program
- Various Training Program and Team-building activities, events
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại