Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Customer Service Manager

navigos search's client

Lượt xem: 262 | Ngày cập nhật: 13/08/2018 (3 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin

- Chức vụ: Thực tập sinh

- Kinh nghiệm: Không yêu cầu

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên

- Ngành nghề: Dịch vụ

Mô tả công việc

Objectives:
- Being responsible for operation of Customer Service Center, including
Customer Care, Cashier, Treasury & Delivery;
- Ensuring all services are at following-up customer service standard in order to provide the best service to customer;
Accountabilities Cashier & Treasury
- Managing & supervising the cashiers and supermarket turnover
- Supervising and following-up all process related: Sale, return and exchange goods, invoice and vouchers issue
- Supervising daily turnover at each counter, and following the process of money transferring to Bank
- Setting up plan and making actions to reduce expenditure, analysis report all abnormal related to turnover and spending
Customer Service
- Setting up action plans, animations to attract customers, increase turnover: Survey and Analyst Currently consumption, customers locate, habit…
- Coordinating with marketing department for membership card and collected feed back as well as comments from customers to take care them more;
- Solving complaints of customers, handling challenging situations of customers in the store;
- Following-up customers’ shopping behavior and proposing new strategies.
- Proposing renovation to improve customer satisfaction &
Customer service of employees;
- Managing & supervising pack, whole sale order and set up telesales plan (if any);
- Creating and developing Stores Call Centre (information centre, solving customer complaints, special care for the most loyal customers, etc.)
- Managing & ensuring delivery service
Human Resource Management
- Setting up the manpower plan, Training, recruiting, preparing reinforcement manpower for all special events;
- Training & controlling procedures and soft skills for cashiers and other employees of Customer Service Center;
- Coordinating with HR Department to plan & implementing training programs related to Customer service center;
- Setting up weekly plan, time table and staff’s schedule;
- Daily checking staff’s uniform, working hour, behavior and productivities

Yêu cầu công việc

Bachelor degree in Economics, Commerce or relevant fields.
Over 3 years of relevant and same role at Retail Company
Working experience at super/hypermarket is an advantage
Advanced knowledge of Customer service, customer satisfaction;
Good leadership skill
Proficient in English. Korean is an advantage.

Quyền lợi được hưởng

- 13 Base Salary
So sánh lương Nộp hồ sơ
Chia sẻ:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm Dịch vụ

Tìm việc làm liên quan: Tại đây

Đăng nhập để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua zalo Liên hệ qua skype