Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Customer Service & Online Coordinator

Tpf

Địa chỉ công ty: Level 2, Broadway D, 152 Nguyen Luong Bang, Tan Phu Ward, District 7, HCMC

Quy mô : Từ 25 - 99 nhân viên

Lượt xem: 288 |

Ngày cập nhật: 13/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lương15 - 20 triệu

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
To form part of our team of experts in Ho Chi Minh city, we are looking for an English speaker, a highly motivated Customer Services & Online Account Coordinator to handle orders across every channel for TPF online stores:
- Position : Customer Service & Online Coordinator
- Division : Sales Support Department
- Working time: 6h00 Am – 3h00 Pm, Monday – Friday
- Working place: Level 2, Broadway D, 152 Nguyen Luong Bang, District 7, Ho Chi Minh
- Website : https://www.tpf.com.au/
This role encompasses duties of customer services, inquiries handling and operation of the TPF Online store in Australia:
1. Handle and support online order of customer
- Receive online order from customer; contact and maintain relationships by communicating with customer via phone, email, skype, live chat;
- Assist customers with new orders, order follow ups, payment related issues or invoicing requirements following TPF Group policy;
- Handle order, update and solve all customer’s requirements within required time frames;
- Provide smooth and efficient customer services including complaints handling, claim adjustment for customer satisfaction;
2. Online store Operations: Website, promotion campaigns and stock management
- Plan, conduct and manage promotions / campaigns to attract customer and increase sale through online channel;
- Assist, coordinate with production, purchasing team to ensure stock for shop;
- Manage and update websites: product, price, product description, stock and promotion campaign…
- Input data in internal system (as need be);
- Other tasks assigned by team leader or manager to accomplish the role of a CS & Online Coordinator;

Yêu cầu công việc

Skill and Experience
- Be a great communicator in English: verbally and in writing;
- Be confident to take phone call in English;
- Have great customer service mindset;
- Be an enthusiastic multi-tasker who can maintain a cool and professional approach even in stressful situations;
- Be a strong team player with ‘can-do’ attitude and good time management skills;
We welcome candidate with or without experience in customer service, online shop management, sale coordinator; however logical thinking with a business mindset is the key to be a successful candidate.

Quyền lợi được hưởng

- Unlimited sick leave
- Good working facilities
- Lunch and coffee at work
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại