Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Customer Service & Online Coordinator

tpf

Lượt xem: 380 | Ngày cập nhật: 13/01/2019 (4 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lương: 15 - 20 triệu

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Chat365

Quét mã QR chat ngay nhà tuyển dụng

Thông tin

- Chức vụ: Nhân viên

- Kinh nghiệm: Không yêu cầu

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên

- Ngành nghề: Dịch vụ Việc làm bán hàng Biên - Phiên dịch

Mô tả công việc

To form part of our team of experts in Ho Chi Minh city, we are looking for an English speaker, a highly motivated Customer Services & Online Account Coordinator to handle orders across every channel for TPF online stores:
- Position : Customer Service & Online Coordinator
- Division : Sales Support Department
- Working time: 6h00 Am – 3h00 Pm, Monday – Friday
- Working place: Level 2, Broadway D, 152 Nguyen Luong Bang, District 7, Ho Chi Minh
- Website : *********
This role encompasses duties of customer services, inquiries handling and operation of the TPF Online store in Australia:
1. Handle and support online order of customer
- Receive online order from customer; contact and maintain relationships by communicating with customer via phone, email, skype, live chat;
- Assist customers with new orders, order follow ups, payment related issues or invoicing requirements following TPF Group policy;
- Handle order, update and solve all customer’s requirements within required time frames;
- Provide smooth and efficient customer services including complaints handling, claim adjustment for customer satisfaction;
2. Online store Operations: Website, promotion campaigns and stock management
- Plan, conduct and manage promotions / campaigns to attract customer and increase sale through online channel;
- Assist, coordinate with production, purchasing team to ensure stock for shop;
- Manage and update websites: product, price, product description, stock and promotion campaign…
- Input data in internal system (as need be);
- Other tasks assigned by team leader or manager to accomplish the role of a CS & Online Coordinator;

Yêu cầu công việc

Skill and Experience
- Be a great communicator in English: verbally and in writing;
- Be confident to take phone call in English;
- Have great customer service mindset;
- Be an enthusiastic multi-tasker who can maintain a cool and professional approach even in stressful situations;
- Be a strong team player with ‘can-do’ attitude and good time management skills;
We welcome candidate with or without experience in customer service, online shop management, sale coordinator; however logical thinking with a business mindset is the key to be a successful candidate.

Quyền lợi được hưởng

- Unlimited sick leave
- Good working facilities
- Lunch and coffee at work

Hình ảnh

Lưu công việc Phản ánh NTD Ứng tuyển nhanh So sánh lương
Chia sẻ:

Việc làm tương tự

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Kết nối ứng viên và nhà tuyển dụng Chat với nhà tuyển dụng

Đăng nhập Ứng viên để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

App CV365

App CV365

App UV

App Timviec365 UV

App CV365

Tải ngay

App UV

Tải ngay

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Thông báo

Đóng