Tìm kiếm nâng cao

Ngành nghề

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Độ tuổi

Cập nhật

Chi tiết tuyển dụng

Traveloka - Successful Startup

Customer Service Support Agent (Flight)

Traveloka - Successful Startup

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lương: Thỏa thuận

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

TIN XÁC THỰC

Lượt xem: 199

Ngày cập nhật: 29/12/2018

Lưu công việc so sánh lươngSO SÁNH LƯƠNG Nộp hồ sơ

Thông tin tuyển dụng nhanh

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên
ngành nghềNgành nghề: Dịch vụ Vận tải - Lái xe Du lịch
địa chỉĐịa chỉ: HCMC

Mô tả công việc

- Resolve customer cases related to flight ticketing by clarifying the customers complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution;
- Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools;
- Handle and resolve complaints from customer inconvenienced by airline issues via multi-channels (phone, email, mail or social media) while maintaining a positive, empathetic and professional attitude toward customers at all time;
- Provide appropriate solutions and alternatives within the time limits (SLAs) and follow up to ensure resolution;
- Deliver good personal performance to achieve KPI targets;
- Go the extra mile to engage customers;
- Understanding our flight ticketing product inside and out to answer customer’s queries;
- Communicating and coordinating with relevant teams, international teams and partners/providers when necessary;
- Other tasks as line manager’s assignment.

Yêu cầu công việc

- Minimum of a bachelor’s degree with experience in customer support fields; Ticketing experience is a plus;
- Willingness to work in shifts;
- A strong understanding of customer service principles;
- Fair command of spoken and written English and Vietnamese;
- Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities;
- Result-oriented, problem solver, analytical skill, and customer-focused.

Quyền lợi được hưởng

- Under companys policy
Lưu công việc so sánh lươngSO SÁNH LƯƠNG Nộp hồ sơ

Chia sẻ công việc này !!!

Giới thiệu về công ty

Traveloka - Successful Startup
Traveloka - Successful Startup

Địa chỉ : HCMC

Người liên hệ : Bộ phận nhân sự Traveloka - Successful Startup

Quy mô công ty : Trên 1000 nhân viên

Traveloka is a leading tech start-up based in Jakarta, Indonesia. Founded in 2012 by ex-Silicon Valley engineers, Traveloka aims to revolutionize human mobility through technology. We build large impact consumer products and services, real time and big data systems and platforms, devise creative solutions to business and engineering problems, derive insights from massive amount of data, and transform markets with technology. We expanded to Thailand and Malaysia last year and tapped the Vietnamese and Philippines markets early this year. In response to our ever-fast expansion, we are now looking for a variety of positions in e-commerce field. In Traveloka you will have the opportunity for an accelerated career and as well as remuneration growth due to the hyper growth of our business exceeding hiring growth, so there will be lots of opening in new role and/ expanded existing roles as the business growth. We're still at the very early stage of our development with so much potential to be developed, including in the area of perks and benefits.
ngón tay Xem chi tiết công ty

Địa chỉ: HCMC

Quy mô : Trên 1000 nhân viên

chi tiết công ty
Banner ước tính lương

Tìm kiếm nâng cao

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Androi

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Timviec365.vn Thông báo


✔ Bạn đã nộp hồ sơ thành công!

Hồ sơ của bạn đã được gửi thành công tới vị trí Customer Service Support Agent (Flight) của Traveloka - Successful Startup

Nhà tuyển dụng sẽ liên hệ với bạn qua email hoặc số điện thoại nếu hồ sơ của bạn phù hợp.

Vui lòng thường xuyên kiểm tra email và mở máy điện thoại để không bỏ lỡ cơ hội được phỏng vấn

Bạn gặp khó khăn? Liên hệ hotline hỗ trợ Người tìm việc: 1900633682

Liên hệ qua skype