MÔ TẢ CÔNG VIỆC
Study Abroad Consultant Australia
Consultant to choose suitable school for each student
Closing contract and processing the students study document signed contract
Guidance and implementation of application procedures, visa applications and related processes.
Contact the school about the admission procedure, please contact
Write and update information about partner schools, keep documentation on partner schools
Caring, answering customer inquiries before and after admission, maintaining relationships with customers
Deal with partner schools for enrollment, admission, and student support services
Offer a plan to assist clients with study plans, finance, visas,
Other tasks assigned by the Board.
Provide leadership and drive client success while overcoming barriers and satisfying staff, management, and stakeholder commitments.
Resolve any conflict between the project and other organizational units in a satisfactory manner.
Tư vấn lựa chọn trường phù hợp với từng du học sinh
Chốt hợp đồng và xử lý hồ sơ du học của khách hàng đã ký hợp đồng
Hướng dẫn và thực hiện thủ tục hồ sơ xin học, hồ sơ thị thực và các quy trình liên quan.
Liên hệ với các trường đối tác nước ngoài về thủ tục nhập học, xin thư mời
Soạn và cập nhật thông tin về các trường đối tác, lưu giữ tài liệu về các trường đối tác
Chăm sóc, giải đáp các thắc mắc của khách hàng trước và sau khi nhập học, duy trì các mối quan hệ với khách hàng
Giao dịch với các trường đối tác về việc đăng ký, nhập học và các dịch vụ hỗ trợ sinh viên
Đưa ra phương án hỗ trợ khách hàng về kế hoạch học tập, tài chính, Visa,
Các công việc khác do Ban lãnh đạo giao.
Cung cấp và thúc đẩy sự thành công về hợp đồng của khách hàng trong, khắc phục các rào cản giữa các nhân viên, quản lý, khách hàng và sự cam kết của các bên liên quan.
YÊU CẦU
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Working Experience:
• Have more than 2 years of sales and consultant experience, priority to the education & immigration about study abroad concern to Australia..
• Demonstrate sales performance, customer relationship management.
Working Attitude:
• Team work, open mind, customer service improvement.
Background & Soft Skills:
• Ielt > 6.0
• Proficiency in English (especially verbal, and written).
• Good Office suite (Word, Excel, Power Point, Mail), Internet.
• Good interpersonal, communication, customer orientation skills.
• Bachelor’s degree graduation.
Kinh nghiệm làm việc:
• Có bằng Ielt 6.0.
• Có hơn 2 năm kinh nghiệm bán hàng và tư vấn, ưu tiên cho tư vấn giáo dục và nhập cư, tài chính, bất động sản , bảo hiểm.
• Thể hiện hiệu quả bán hàng, quản lý quan hệ khách hàng.
• Thái độ làm việc:
• Làm việc nhóm, cởi mở, cải thiện dịch vụ và luôn giữ thái độ niềm nở với khách hàng.
• Kỹ năng nền và mềm:
• Thành thạo tiếng Anh (đặc biệt là bằng lời nói và được viết).
• Sử dung các kĩ năng văn phòng tốt (Word, Excel, Power Point, Mail), Internet.
• Kỹ năng giao tiếp khách hàng tốt.
• Tốt nghiệp đại học.
Chia sẻ
Bình luận