Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

[Ho Chi Minh] Admin Staff - HRBP Team

Prudential Vietnam Finance Company

Địa chỉ công ty: Tòa nhà Trung tâm Thương mại Sài Gòn, Số 37 Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Quy mô : Ít hơn 10 nhân viên

Lượt xem: 242 |

Ngày cập nhật: 20/02/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lương5 - 7 triệu

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
Would you like to develop yourself in an open working environment?
Are you looking for a good and friendly one?
If YES, Prudential Vietnam Finance is looking for you!
We are looking for a good Admin Staff to support our HR Dept.
As a team member of Human Resources Business Partner (HRBP) team, you will have the following responsibilities:
1. Support Recruitment team to check AML, Fraud and CIC of potential candidates in the system following our recruitment process
2. Update new hire information in AIS system
3. Raise request to create finger access for new hire
4. Coordinate with Property team to arrange workstation and necessary office facilities for the new hire
5. Collect new employee documents, follow the new hire check-list to make sure it is compliance with our recruitment policy and process before sending to the Recruitment team.
6. Update new hire information/ transfer/ termination in HR database and AIS system.
7. Arrange service provider (SP) contract for new hire and follow up SP contract renewal.
8. Do daily attendance report for Outsource staff and support timesheet report for Tele Collector and Admin
9. Support recruitment in interview arrangement and CVs screening if it is necessary
10. Perform other tasks as required to meet the needs of the business.

Yêu cầu công việc

A successful candidate should have the following requirements:
1. Fresh graduate or 6 -month experience staff in Admin or HR will be preferred
2. Cautious (careful) and detail-oriented person
3. Logic thinking and long memory
4. Computer literate with a strong working knowledge of MS Office, especially Excel
5. Willing to learn and be a fast learner
6. Can-do attitude
7. Good at time management and communication skills
Working time: Mon to Sat morning
Working Location: 8th Floor - Lottery Tower, 77 Tran Nhan Street, Dist 5, HCMC

Quyền lợi được hưởng

- Annual Leave: 12 days/ year
- Attend Year-end Staff Party, Company Outing Trip annually
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại