Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

IT Helpdesk Level 1 (Dayshift/ Nightshift)

Innovature Vietnam Co., Ltd

Địa chỉ công ty: Copac Spare - 12 Ton Dan, D.4, HCMC

Quy mô : Từ 10 - 24 nhân viên

Lượt xem: 243 |

Ngày cập nhật: 20/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
- Provide first level technical support and consulting services on all IT related matters, including Laptop and Desktop hardware, peripherals, and mobile phones.
- Provide Ad hoc training on application use and various internal process and procedures as well as assist in providing periodic report, inventory management.
Other administrative tasks as needed.

Yêu cầu công việc

- Provide remote technical support to LinkedIn end users (30%Phone, 70% Ticket)
- Act as an escalation point to first level technicians to assist with advanced troubleshooting or process knowledge
- Troubleshoot multiple computer platforms: Macintosh, Windows, Linux, and Mobile devices
- Provide second level support to for multiple enterprise applications including: email, calendar, word processing, spreadsheets, presentations, internet browsers, as well as specialized department- specific applications
- Familiar with network configurations: LAN, WAN, wireless, and VPN
- Provide support for users who work at home, travel, or work from remote location, using Bomgar, Remote Desktop, WebEx, and other remote control applications
- Remotely troubleshoot local and network printers, including multi-functional copiers
- Identify and resolve hardware and software application conflicts
- Open and close service requests, as well as manage the classification, assignment, tracking, and completion of requests.
- Help identify and implement innovative solutions for customers
- Ensure that resolutions are consistent with company standards
- Ad hoc training on application use and various internal process and procedures
- Troubleshooting web-based video conferencing solutions
- Understanding how to use and add to knowledge bases including: wiki’s, internal documentation or KCS
Qualification:
- College or higher degree in IT
- At least 1 year experience as a Helpdesk
- Ability to communicate, read and understand specialized English
- Proficiency in specialized computer and office software
- Good planning, management skills and high work pressure
- Dynamic, enthusiastic, responsible in the work

Quyền lợi được hưởng

- 13th payment
- Premium Healthcare plan and Annual Check up
- 13 paid leave and birthday paid leave
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại