0 Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

IT Helpdesk Level 1 (Dayshift/ Nightshift)

innovature vietnam co., ltd

Lượt xem: 288 | Ngày cập nhật: 20/01/2019 (4 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lương: Thỏa thuận

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Chat365

Quét mã QR chat ngay nhà tuyển dụng

Thông tin

- Chức vụ: Nhân viên

- Kinh nghiệm: Không yêu cầu

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên

- Ngành nghề: IT phần mềm IT Phần cứng - mạng

Mô tả công việc

- Provide first level technical support and consulting services on all IT related matters, including Laptop and Desktop hardware, peripherals, and mobile phones.
- Provide Ad hoc training on application use and various internal process and procedures as well as assist in providing periodic report, inventory management.
Other administrative tasks as needed.

Yêu cầu công việc

- Provide remote technical support to LinkedIn end users (30%Phone, 70% Ticket)
- Act as an escalation point to first level technicians to assist with advanced troubleshooting or process knowledge
- Troubleshoot multiple computer platforms: Macintosh, Windows, Linux, and Mobile devices
- Provide second level support to for multiple enterprise applications including: email, calendar, word processing, spreadsheets, presentations, internet browsers, as well as specialized department- specific applications
- Familiar with network configurations: LAN, WAN, wireless, and VPN
- Provide support for users who work at home, travel, or work from remote location, using Bomgar, Remote Desktop, WebEx, and other remote control applications
- Remotely troubleshoot local and network printers, including multi-functional copiers
- Identify and resolve hardware and software application conflicts
- Open and close service requests, as well as manage the classification, assignment, tracking, and completion of requests.
- Help identify and implement innovative solutions for customers
- Ensure that resolutions are consistent with company standards
- Ad hoc training on application use and various internal process and procedures
- Troubleshooting web-based video conferencing solutions
- Understanding how to use and add to knowledge bases including: wiki’s, internal documentation or KCS
Qualification:
- College or higher degree in IT
- At least 1 year experience as a Helpdesk
- Ability to communicate, read and understand specialized English
- Proficiency in specialized computer and office software
- Good planning, management skills and high work pressure
- Dynamic, enthusiastic, responsible in the work

Quyền lợi được hưởng

- 13th payment
- Premium Healthcare plan and Annual Check up
- 13 paid leave and birthday paid leave

Hình ảnh

Lưu công việc Phản ánh NTD Ứng tuyển nhanh So sánh lương
Chia sẻ:

Việc làm tương tự

Bất Động Sản Minh Đức
Nhân Viên IT Công ty Bất Động Sản BẤT ĐỘNG SẢN MINH ĐỨC

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 30/09/2022

Từ 9.000.000

Iits
Spring MVC Developer Iits

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 30/09/2022

Thỏa thuận

Iits
Spring Boot Developer Iits

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 30/09/2022

Thỏa thuận

Kasatria Technologies Vietname
Data Analyst Fresher KASATRIA TECHNOLOGIES VIETNAME

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 30/09/2022

Từ 8.000.000 Đến 12.000.000

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Nano Bsb
IT Helpdesk Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Nano Bsb

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 30/09/2022

Thỏa thuận

Zens Company
NHÂN VIÊN TESTER ZENS COMPANY

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 01/10/2022

20 - 30 triệu

Công Ty Cổ Phần Bravesoft Việt Nam
Tuyển QC Technical Leader Tiếng Nhật công ty cổ phần bravesoft việt nam

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 01/10/2022

Thỏa thuận

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Liên hệ qua chat365 Liên hệ qua skype

Đăng nhập Ứng viên để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

App CV365

App CV365

App UV

App Timviec365 UV

App CV365

Tải ngay

App UV

Tải ngay

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!