
Tìm kiếm nâng cao
✘fresh studio innovations asia ltd.
Lượt xem: 530
Cập nhật: 17/10/2018 (4 năm trước)
Ngành nghề: Nông - Lâm - Ngư - Nghiệp Sinh viên mới tốt nghiệp - Thực tập Marketing - PR
Thông tin chung
Mức lương
Thỏa thuậnChức vụ
Mới tốt nghiệpKinh nghiệm
Không yêu cầuHình thức làm việc
Toàn thời gian cố địnhBằng cấp yêu cầu
Không yêu cầuYêu cầu giới tính
Không yêu cầuSố lượng cần tuyển
0 ngườiHạn nộp hồ sơ
Đã hết hạn nộp hồ sơĐịa điểm làm việc
Tỉnh thành tuyển dụng
Hà Nội
• Implementing consumer research, marketing campaign and brand activation activities effectively to meet the quality requirement.
• Managing and preparing materials and/or documents for each promotional activity (materials for sampling, POSM for display, stakeholder liaison, etc.).
• Contacting and dealing with related parties (fruit shops, supermarkets, and office buildings...)
• Monitoring sale data and campaign performance
• Conduct field work and data collection for consumers research
• Managing and supervising PG teams with tasks as:
- Allocating PGs to each outlet based on the promotion plan.
- Checking PG attendance upon outlet visit.
- Monitoring PGs during promotion days to ensure that PGs will fulfill their assigned tasks.
• Collaborating with project teams as a team member as needed.
• BA/BSc in Marketing/ Business Administration/Economics/ Social Sciences
• Experience in consumer research or marketing execution in the FMCG or food industry is an advantage
• Good communication and presentation skills.
• Good command of spoken & written English.
• Proactive, positive mindset and eager to learn.
• Able and flexibility to work at irregular hours i.e. weekends, evenings during campaigns
- Allowance
ĐỊA ĐIỂM
CHỨC DANH
TỪ KHÓA LIÊN QUAN
HƯỚNG DẪN TÌM VIỆC
TÌM VIỆC LÀM THEO TIÊU CHÍ
Thông báo
Bạn đã ứng tuyển thành công. Tải app chat Tại đây để nhận được kết quả ứng tuyển từ nhà tuyển dụng
Chia sẻ
Bình luận