
Mã QR đăng nhập App
Tìm kiếm nâng cao
✘Trên 30 triệu
Hồ Chí Minh
Lượt xem: 355
|Cập nhật: 24/10/2018 (5 năm trước)
Thông tin chung
Chức vụ
Thực tập sinhHình thức làm việc
Toàn thời gian cố địnhSố lượng cần tuyển
0 ngườiHạn nộp hồ sơ
Đã hết hạn nộp hồ sơĐịa điểm làm việc
Tỉnh thành
Hồ Chí Minh
To run the daily operations of the Airfreight Division, leading and coaching the Airfreight team to meet individual and departmental goals regarding productivity, customer satisfaction and profitability.
Leadership
• Management of the Airfreight Division, including financial issues, business and people development.
• Management of division administration and company policy.
• Develop and maintain relationships with overseas agents, airlines and customers within the framework of Geodis central supplier agreements.
• Training and management of airfreight team towards maximum performance and job satisfaction.
Business
• Functions as a Selling Manager.
• Providing customer quotations.
• Maintain quality standards for operational export procedures and improve them where necessary.
• Work towards meeting customs demands.
• Master the airfreight export/import process/, actively and to support team.
• Establish and maintain a good working relationship with suppliers.
• Customer service to the clients, liaison with specific customers to maintain customer base.
Finance and Administration
• Meet set budget and sales goals.
• Help to deal with suppliers and customer queries, including questions regarding accounts.
• Arrange collections and deliveries.
• Assure timely billing as per company policy.
Kinh nghiệm
Không yêu cầuBằng cấp
Không yêu cầuGiới tính
Không yêu cầu
• University degree or equivalent in Foreign Trade, Aviation School, Economics.
• Four to five years experience with documented sales record.
• At least 2 years experience in a managing role.
• At least 4 years experience in Airfreight Operation.
• Master of Airport process, Airport Customs Process.
• Knowledge of Airfreight Market.
• Knowledge of competitors.
• Knowledge of TACT rule and rates.
• Good sales ability, knowledge of customer psychology, presentation skills.
• Knowledge of customs tariffs and the customer’s organisation and operations.
• Good communication skills both to co-workers and customers, suppliers, etc.
• Financial awareness of the local and global economy and good financial management skills.
• Efficient use of time.
• Knowledge of service levels expected by clients.
• Fluent in local language and English (read, spoken and written).
- Very good benefit package
- Bao Viet Insurance for spouse and children
- Professional and friendly working environment
Tên người liên hệ: geodis vietnam co. ltd.
Địa chỉ liên hệ:: Hai Au Building, 39B Truong Son Street, Ward 4, Tan Binh District, HCMC
Số điện thoại liên hệ:
Email liên hệ::
Bạn có phù hợp với công việc này không?
Đăng nhập với tư cách ứng viên ngay để xem các phân tích từ AI365
0/5
0 đánh giá
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Bạn đánh giá sao tin tuyển dụng này
ĐỊA ĐIỂM
CHỨC DANH
TỪ KHÓA LIÊN QUAN
HƯỚNG DẪN TÌM VIỆC
TÌM VIỆC LÀM THEO TIÊU CHÍ
Tìm việc làm liên quan: Tại đây
Cách 1: Đăng nhập tài khoản của bạn
Thông báo
Bạn đã ứng tuyển thành công. Tải app chat Tại đây để nhận được kết quả ứng tuyển từ nhà tuyển dụng
Chia sẻ
Bình luận