Tìm kiếm nâng cao

Ngành nghề

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Chi tiết tuyển dụng

Home Credit Vietnam

Quality Control Assistant Manager - Telesales

Home Credit Vietnam

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lương: Thỏa thuận

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

TIN XÁC THỰC

Lượt xem: 291

Ngày cập nhật: 22/08/2018

so sánh lươngSO SÁNH LƯƠNG Nộp hồ sơ

Thông tin tuyển dụng nhanh

chức vụChức vụ:
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên
ngành nghềNgành nghề: Ngân hàng - Chứng khoán - Đầu tư
địa chỉĐịa chỉ: Phu Nu Building, 20 Nguyen Dang Giai, Thao Dien Ward, District 2, HCMC

Mô tả công việc

Objective:
Get QC team operated as per TLS requirements
Detect operator mistake & urge team leader for coaching
Smart check criteria set to ensure both operator quality and optimized QC capacity (headcount)
Get operators & team leaders well aware of key training message after training session
Ensure content of TLS training materials, work instructions, notices, rules, procedures, processes & other TLS calling related document(s) consistent & updated
Get QC score over 95%
Customer oriented
Job Description:
1. Call quality checking & assurance:
Initiate and maintain QC criteria to make sure TLS operators comply & follow TLS requirements
Fulfill monthly QC check plan
Report QC check results on weekly basis
Make sure all official TLS work instructions, notices, rules, procedures, processes & other TLS calling related document(s) consistent & updated
2. Manage & develop QC team:
Manage, develop QC team: QC Specialist, QC Training & Script Specialist
Development & succession plan for QC team and individual
3. Ensure training needs:
Provide and make sure TLS QC training/retraining plan meets TLS requirements & training contents are consistent
4. Script centralization & change for improvement:
Initiate & drive script changes for client easy understanding, better sales & CRM requests including pilots
5. Main contact to inform changes to all operators:
Be the main contact to inform changes in TLS
6. Improvement ideas:
Initiate improvement area and coaching need for TLS operators
Initiate improvement changes in QC team and other TLS sections (if any)
7. Customer centric:
Show customer oriented thought, proposal, action and behavior
8. Other tasks:
Other task assigned by Head of Telesales

Yêu cầu công việc

Bachelor Degree
Working experience in customer service, quality control and management required.
PC skills (MS Windows, MS Office etc.);
Good English.
Reporting skills.
Persuasion skills.

Quyền lợi được hưởng

- Professional working environment, Competitive bonus scheme
- AON health care & Full insurances accord, Yearly medical check up
so sánh lươngSO SÁNH LƯƠNG Nộp hồ sơ

Chia sẻ công việc này !!!

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Địa chỉ: Phu Nu Building, 20 Nguyen Dang Giai, Thao Dien Ward, District 2, HCMC

Quy mô : Từ 10 - 24 nhân viên

chi tiết công ty

Tìm kiếm nâng cao

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Androi

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Timviec365.vn Thông báo


✔ Bạn đã nộp hồ sơ thành công!

Hồ sơ của bạn đã được gửi thành công tới vị trí Quality Control Assistant Manager - Telesales của Home Credit Vietnam

Nhà tuyển dụng sẽ liên hệ với bạn qua email hoặc số điện thoại nếu hồ sơ của bạn phù hợp.

Vui lòng thường xuyên kiểm tra email và mở máy điện thoại để không bỏ lỡ cơ hội được phỏng vấn

Bạn gặp khó khăn? Liên hệ hotline hỗ trợ Người Tìm Việc 1900633682 ấn phím 1

Timviec365.vn Thông báo


✔ Bạn đã lưu tin tuyển dụng thành công!

Bạn gặp khó khăn? Liên hệ hotline hỗ trợ Người Tìm Việc 1900633682 ấn phím 1

Liên hệ qua skype