Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Receiptionist

Bt International Company

Địa chỉ công ty:

Quy mô : Từ 500 - 999 nhân viên

Lượt xem: 217 |

Ngày cập nhật: 23/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Đồng Nai Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lương15 - 20 triệu

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
Report to: HR head
The Opportunity
• Handle some office admin tasks in the head office
The role is primarily responsible for but not limited to:
1. Reception:
• Provide a professional reception both in greeting visitors and taking telephone calls.
• Receive and transfer/channel telephone calls.
• Greet and channel visitors (visitors sign in/out the office) and provide H&S Site Induction.
• Distribute couriers, mails to receivers and arrange all outwards correspondence on time.
• Perform Office Administration project works as required from time to time.
2. Operational Admin:
• Follow up and maintain sufficient office stationery, office equipment maintenance.
• Review, update the list of recommended couriers, stationery, printing, air-ticket suppliers at least once a year.
• Manage access card, parking card and taxi card, name card, sim card registration.
• Air-ticket, car & hotel booking for business trips.
• Quarterly purchase phone cards and deliver to staff accordingly.
• Process monthly payment of parking fee, electricity, water, couriers, stationery.
• Staff induction assistance (access card, parking card, name card, etc.)
• Monthly update Health insurance to insurer.
• Monthly update Contact list and Master list.
• Maintain list of birth-day, other staff events and send appropriate cards to staff on time.
• Perform other admin tasks to ensure office runs smoothly and as assigned.
Major Challenges
• Work closely with internal and external customers.

Yêu cầu công việc

• Female
• College or university graduated
• Good oral and written communication skills in both English and Vietnamese
• Good interpersonal skills, good time-management
• Detail and organization skills
This is an opportunity to work within a collaborative and connected culture with inspiring leaders and capable, passionate people.

Quyền lợi được hưởng

- Lương tháng 13
- bảo hiểm 24
- Đào tạo và phát triển nghề nghiệp
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Hướng dẫn tìm việc:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại