Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

School Office Administrator

Kinderworld Education Group

Địa chỉ công ty: Gamuda Gardens 2 Road, Gamuda Gardens, Km 4.4 Phap Van, Hoang Mai District, Hanoi City

Quy mô : Từ 1000 - 3000 nhân viên

Lượt xem: 287 |

Ngày cập nhật: 21/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Bình Dương

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
1. Providing school reception service and telephone duties:
• Receive all parents visits to school in a friendly, courteous and pleasant manner. Provide enrolment information to parents.
• Schedule appointments for consultation between parents and Principal or Office Manager.
• Manage incoming / outgoing phone calls at front desk, mail receipts, receipt / transmission of faxes.
• Co-ordinate the transmission of information between Principal, Office Manager, Office Administrator and parents.
• Provide courteous and professional service, responding in an accurate and timely manner to all enrolment enquiries.
2. Administrative and clerical duties
• Assist Office Manager with the enrolment process including receiving parents, responding to enquiries from parents, etc.
• Provide courteous and professional service, responding in an accurate and timely manner to all enrolment enquiries.
• Complete students’ enrolment records.
• Maintain a personal file for each student and ensure all records pertaining to the students are filed accordingly. All files must be neatly labeled and categorized accordingly.
• Monitor students referred for illness or discipline for the purpose of ensuring their safety.
• Assist in supervising the schools transportation arrangements.
• Manage students’ menu. Follow up and feedback to Principal and Office Manager on the quality of meals.
• Assist the Principal to translate the School’s Newsletter to Vietnamese.
• Assist the Principal to update the Class Lists.
• Assist the Office Manger in supervising the support staff such as: Janitor, Maintenance Man, and Drivers. Provide the timetable and work schedule for them.
3. Inventory Control System
• Maintain the Inventory Control System.
• An Inventory List of all administrative files, equipment, computers, machinery, furniture, technical equipment, etc. in the School must be maintained and updated every June and December, before the close of the calendar year. The Inventory List is to be submitted to the Management upon completion.
• Record sales of school uniform / T-shirt periodically. When stock balance is low, new stock must be requested

Yêu cầu công việc

• College / University Degree.
• Good command of written and spoken English.
• Excellent organization and administration skills.
• Good customer service skill.

Quyền lợi được hưởng

- 13th month salary bonus
- Attractive paid leave
- Childcare benefit
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại