Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Admin Officer (7-Month contract)

Bosch Vietnam Co., Ltd In Dong Nai

Địa chỉ công ty: Street No.8, Long Thanh Industrial Zone, Long Thanh District, Dong Nai Province

Quy mô : Ít hơn 10 nhân viên

Lượt xem: 409 |

Ngày cập nhật: 19/10/2018 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Bình Dương Đồng Nai Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
Work Location: Long Thanh Industrial Zone, Dong Nai
Job Description:
1. Arrange and handle administrative tasks:
- Organization of appointments and calendar of TEF (Technical Functions), and Project manager
- Processing travel expense claims, payment requisition for PJM (Project Management) & TEF;
- For new comers: Create ID, SAP, folder access for new comer & terminate account & SAP for PIR; request laptop/desktop, user ID, BOCO number, folder access for PJM & TEF
- Others: Manage any work with Facility Management department on office or meeting room improvements or changes; Coordination of small improvement projects in indirect area as directly by Head of Department
2. Business travel arrangement
- For Expat business travel: Book ticket, hotel, Hire car (if any), raising WorkOn, making payment
- Travel coordinator of TEF & P JM dept. (check all expense claims) & guide new one
3. Support expat Head of Department for daily tasks and other topics: Other ad-hoc tasks, language support for Expat, document translations (if any)
4. Support visitors
- For Visitor & visit: Booking of hotels, for visitors and arranging work on tickets for office staff at the plant when international training or business trips are requested.
- Support visa application for visitors; agenda planning, transportation
5. Support TEF & PJM department
- Coordination of meeting rooms
- Stationery management
- Regular admin update: Update BGN; update Department board of PJM & TEF; Follow-up of due dates, set by manager, order

Yêu cầu công việc

- Bachelors degree is required (Business Administration, Human Resources, Office Management, etc.)
- Minimum of 1-2 years of relevant experience is preferred
- Good command of English (both written and verbal)
- Good communication skill
- Proficiency in using Microsoft Office
- Enthusiasm
- Ability to multitask
- Quick learner

Quyền lợi được hưởng

- Premium 24/7 insurance
- Onboarding training
- Shuttle bus provided from various location in HCMC, Bien Hoa & Nhon Trach
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại