Admin Officer (7-Month contract)
bosch vietnam co., ltd in dong naiLượt xem: 469 | Ngày cập nhật: 19/10/2018 (4 năm trước)
Tỉnh thành tuyển dụng: Bình Dương Đồng Nai Hồ Chí Minh
Mức lương: Thỏa thuận
Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ
Ứng tuyển ngay
Chat ngay
- Chức vụ: Nhân viên
- Kinh nghiệm: Không yêu cầu
- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định
- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu
- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên
- Ngành nghề: Kế toán - Kiểm toán Hành chính - Văn phòng
Mô tả công việc
Work Location: Long Thanh Industrial Zone, Dong NaiJob Description:
1. Arrange and handle administrative tasks:
- Organization of appointments and calendar of TEF (Technical Functions), and Project manager
- Processing travel expense claims, payment requisition for PJM (Project Management) & TEF;
- For new comers: Create ID, SAP, folder access for new comer & terminate account & SAP for PIR; request laptop/desktop, user ID, BOCO number, folder access for PJM & TEF
- Others: Manage any work with Facility Management department on office or meeting room improvements or changes; Coordination of small improvement projects in indirect area as directly by Head of Department
2. Business travel arrangement
- For Expat business travel: Book ticket, hotel, Hire car (if any), raising WorkOn, making payment
- Travel coordinator of TEF & P JM dept. (check all expense claims) & guide new one
3. Support expat Head of Department for daily tasks and other topics: Other ad-hoc tasks, language support for Expat, document translations (if any)
4. Support visitors
- For Visitor & visit: Booking of hotels, for visitors and arranging work on tickets for office staff at the plant when international training or business trips are requested.
- Support visa application for visitors; agenda planning, transportation
5. Support TEF & PJM department
- Coordination of meeting rooms
- Stationery management
- Regular admin update: Update BGN; update Department board of PJM & TEF; Follow-up of due dates, set by manager, order
Yêu cầu công việc
- Bachelors degree is required (Business Administration, Human Resources, Office Management, etc.)- Minimum of 1-2 years of relevant experience is preferred
- Good command of English (both written and verbal)
- Good communication skill
- Proficiency in using Microsoft Office
- Enthusiasm
- Ability to multitask
- Quick learner
Quyền lợi được hưởng
- Premium 24/7 insurance- Onboarding training
- Shuttle bus provided from various location in HCMC, Bien Hoa & Nhon Trach
Hình ảnh
Việc làm tương tự

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 18/08/2022
Từ 7.000.000 Đến 12.000.000

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 18/08/2022
Thỏa thuận

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 19/08/2022
Thỏa thuận

Bình Dương Hạn nộp: 19/08/2022
Thỏa thuận

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 19/08/2022
Từ 8.000.000

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 20/08/2022
7 - 10 triệu

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 20/08/2022
7 - 10 triệu

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 20/08/2022
7 - 10 triệu

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 20/08/2022
Thỏa thuận

Hồ Chí Minh Hạn nộp: 20/08/2022
Thỏa thuận
Địa điểm:


Chức danh:


Từ khóa liên quan:


Hướng dẫn tìm việc
Tìm việc làm theo tiêu chí
Tìm việc làm liên quan: Tại đây
Mã QR