
Mã QR đăng nhập App
Tìm kiếm nâng cao
✘15 - 20 triệu
Quận Tân Bình ,Hồ Chí Minh
Lượt xem: 1164
|Cập nhật: 16/06/2022 (12 tháng trước)
Thông tin chung
Chức vụ
Nhân viênHình thức làm việc
Toàn thời gian cố địnhSố lượng cần tuyển
1 ngườiHạn nộp hồ sơ
Đã hết hạn nộp hồ sơĐịa điểm làm việc
Language: Good at English both written and spoken
Working time: Monday to Saturday (9am – 6pm)
Working day: 25 days/month
- Ensure the quality monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards
- Provide feedback and coaching based on quality audits, complaints and seller satisfaction remarks to improve on their communication and overall quality performance
- Train CSR’s on soft skills, call handling, ticket handling and communication skills
- Provide report and analysis on quality progress to HOCS
- Ensure contact reason categories are tagged correctly
- Generate processes and guidelines for CSR’s to adhere
- Attend calibration and meetings to ensure requirements are on par
- Analyze the root cause of the issue and able to design an action plan.
- Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations, and training.
- Provide information to assist in the performance feedback and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
- Test products and procedures to establish functionality and effectiveness.
- Manage BPO performance to achieve KPIs of productivity, CSAT, CQM
Kinh nghiệm
Hơn 2 năm kinh nghiệmBằng cấp
Không yêu cầuGiới tính
Không yêu cầu
- Have 1+ year of experience in developing and implementing quality assurance
programs in a call center environment
- Experience in providing performance feedback
- Experience managing and driving team calibration to QA requirement
- Have the ability to solve problems quickly and independently while working in a
fast-paced environment
- Have an exceptional listening skill
- Intermediate to advanced reporting skills
- Excellent ability to identify and analyze data for trends
- Attractive Salary and Benefits
- Performance appraisals every year
- Performance bonus twice a year
- Various training on best practices and soft skills
- Diverse careers opportunities with various industry and products
- Company trip, big annual year-end party every year, team building, etc.
Contact me: 0918 230 550 (Zalo)
Tên người liên hệ: Đinh Cường
Địa chỉ liên hệ:: HR Department
Số điện thoại liên hệ: *********
Email liên hệ:: *********
Bạn có phù hợp với công việc này không?
Đăng nhập với tư cách ứng viên ngay để xem các phân tích từ AI365
0/5
0 đánh giá
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Bạn đánh giá sao tin tuyển dụng này
ĐỊA ĐIỂM
CHỨC DANH
TỪ KHÓA LIÊN QUAN
HƯỚNG DẪN TÌM VIỆC
TÌM VIỆC LÀM THEO TIÊU CHÍ
Tìm việc làm liên quan: Tại đây
Cách 1: Đăng nhập tài khoản của bạn
Thông báo
Bạn đã ứng tuyển thành công. Tải app chat Tại đây để nhận được kết quả ứng tuyển từ nhà tuyển dụng
Chia sẻ
Bình luận