Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Customer Service Manager

N Kid Group

Địa chỉ công ty: 7th floor, Samco Building, 326 Vo Van Kiet, Co Giang Ward, Dist. 1, HCMC

Quy mô : Ít hơn 10 nhân viên

Lượt xem: 295 |

Ngày cập nhật: 15/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Thực tập sinh
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
1. Act as the primary contact with customer data platform partners
2. Planning and delivering CRM strategies across marketing channels, and potentially related functions such as sales or customer service, to encourage customer acquisition, retention, and loyalty to achieve business objective
3. Monitor and develop customer database in both quantity and quality
4. Implement the customer data platform structure and architecture ensuring it works seamlessly across the marketing channels
5. Interface with senior management and other business units to ensure programs are aligned with brand initiatives, communicated, implemented cohesively and effectively, and meet company goals.
6. Ensure the database is segmented effectively for targeted marketing activities and oversee direct communications with customers through data marketing platforms such as internal direct communication EDM, SMS, Website, Landing page, App
7. Develop, manage, and report KPIs and success metrics to optimize campaign performance and identify measures to increase campaign effectiveness
8. Monitor and stay abreast of competitive and best-in-class customer data marketing platforms (including CRM) and programs and assess trends and practices and suggest changes and enhancements

Yêu cầu công việc

• Completion of a University Degree.
• Minimum 5 years of working experience in CRM/ Data Solution
• Experience in service, personal finance industries
• Excellent written and verbal communication skills in both Vietnamese and English
• Planning, communication, and reporting skills to present data report effectively
• Detail, customer oriented and multitasking person
• Must have a dynamic personality and strong interpersonal skills.
• Team working spirit
• Proficiency in Microsoft Office to support weekly, monthly report

Quyền lợi được hưởng

- Lương thưởng tháng 13 + phụ cấp
- Teambuilding 1 - 2 lần/năm
- Bảo hiểm sức khỏe cao cấp cho bản thân, chồng/ vợ và con
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại