Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Customer Service Manager

avery dennison rbis vietnam

Lượt xem: 475 | Ngày cập nhật: 11/03/2019 (3 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh Long An

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin

- Chức vụ: Thực tập sinh

- Kinh nghiệm: Không yêu cầu

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên

- Ngành nghề: Dịch vụ Dệt may - Da giày In ấn - Xuất bản

Mô tả công việc

1. Employee Development & Management
- Train and provide development opportunities for staff. Ensure annual goals are complete and communicated. Ensure Global Performance Management System is up to date and regular feedback is provided to staff members.
- Monitor and evaluate team members, and adjust training where needed.
- Attract, retain and develop high potential talent.
- Perform general management duties, exercising usual authority concerning staff, performance appraisals, promotions and terminations. Responsible for training and development of subordinate staff, estimating personnel needs, assigning work, meeting completion dates, interpreting and ensuring consistent application of organizational policies.
- Positively lead and influence team members to partner together to achieve individual and business goals.
- Coordinate team efforts, create and manage a regional strategy and team operating plan.
2. Excellence in Execution – drive results & performance
- Communicate, implement and interpret customer service policies and procedures.
- Evaluate the effectiveness of customer service operations. Coordinate customer service function with other departments.
- Identify any customer concerns, investigate and resolve problems, and respond to customer inquiries.
- Provide responsive order management support including order entry, or expediting and shipment information to customers.
- Proactively communicate supply chain issues and provide alternatives.
- Partner with Inside Sales to achieve sales goals.
- Schedule and organize personnel to accommodate anticipated workflow.
- Recommend corrective services to adjust customer complaints.
- Ensures projects are completed on schedule and within budget.
- Develops and administers budgets, schedules, and performance standards. Exerts influence in the development of overall objectives and long-range goals of the organization.

Yêu cầu công việc

- Bachelor degree
- 10+ years working experience
- Strong written, verbal and telephone skills
- Understanding of applicable computer systems, such as Microsoft Office, Google Apps, and function specific software
- Excellent customer service skills
- Possess leadership, mentoring, training and project management experience and skills
- Strong presentation experience and skills
- Knowledgeable of call center operations and product lines

Quyền lợi được hưởng

- International working environment
- Premium healthcare insurance
- 14 day annual leaves
So sánh lương Nộp hồ sơ
Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Đăng nhập để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua zalo Liên hệ qua skype