
Tìm kiếm nâng cao
✘Anh Văn Hội Việt Mỹ - Vus
Lượt xem: 1629
Cập nhật: 24/09/2021 (1 năm trước)
Ngành nghề: IT phần mềm
Lĩnh vực: quản trị cơ sở dữ liệu
Thông tin chung
Mức lương
Thỏa thuậnChức vụ
Nhân viênKinh nghiệm
Hơn 2 năm kinh nghiệmHình thức làm việc
Toàn thời gian cố địnhBằng cấp yêu cầu
Đại học trở lênYêu cầu giới tính
Không yêu cầuSố lượng cần tuyển
1 ngườiThời gian thử việc
2 thángHạn nộp hồ sơ
Đã hết hạn nộp hồ sơĐịa điểm làm việc
Tỉnh thành tuyển dụng
Hồ Chí MinhQuận huyện tuyển dụng
Quận 1189 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường Phạm Ngũ Lão, Quận 1
Duties and Responsibilities:
Key duties and responsibilities but are not limited to those listed below:
Monitor and maintain the Application support queue. Ensure support issues are assigned and resolutions are documented.
Diagnose and resolve system problems and provide information to educate users on resolutions in a prompt and professional manner. Ensure each problem is resolved according to SLA
Engage with appropriate internal and external resources to resolve technical issues and keep users updated on progress toward resolution.
Regularly review support log to track performance, trends, anomalies, and opportunities for improvement.
Provide day-to-day user support, coordinating with the project team to manage internal D365 system and resolve incidents.
Perform system admin tasks for D365 and other business applications such as SharePoint, Promapp (e.g. security access; employee/role etc)
Manage D365 environments, including MS and ISV releases, updates, and MS cycles for environments.
Manage licensing for D365 and other tools (ISVs, PowerApps, Promapp etc).
Perform system admin tasks for business applications as required.
Have experience with Microsoft Dynamics Workflow.
2+ years of experience as a System Administrator
2+ years of hands-on operational experience supporting Dynamics AX and D365 F&O ERP
Experience in delivering successful ERP.
Strong working knowledge of Microsoft Dynamics 365 systems/functional capabilities.
Good working knowledge of MS tools such as PowerApps, PowerBI, MS Office 365 (esp. Excel), SharePoint and Active Directory
Confident communication skills, with ability to support users in a variety of roles within the organization
Microsoft and ITIL Foundation certification preferred.
Ensure each problem is resolved according to SLA
Results Focused and Outcome Driven
Creative Problem Solving
Teamwork and Cooperation
Effective Communication
- Working in a clean, professional environment
- Working 8 hours/day - no night duty.
- Get accident insurance 24/7
- To be paid insurance by the Company according to the provisions of law, social insurance, health insurance, unemployment insurance
- Meal allowance
- Free uniform provided
- Annual salary increase
- Attractive salary and bonus regime, 13th New Year bonus, year-end bonus, overtime allowance.
- Well-trained for all employees
- Đơn xin việc.
- Sơ yếu lý lịch.
- Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khoẻ.
- Các bằng cấp có liên quan.
ĐỊA ĐIỂM
CHỨC DANH
TỪ KHÓA LIÊN QUAN
HƯỚNG DẪN TÌM VIỆC
TÌM VIỆC LÀM THEO TIÊU CHÍ
Tìm việc làm liên quan: Tại đây
Thông báo
Bạn đã ứng tuyển thành công. Tải app chat Tại đây để nhận được kết quả ứng tuyển từ nhà tuyển dụng
Chia sẻ
Bình luận