Địa chỉ: Tầng 6, toà nhà Đại phát, ngõ 82 Duy Tân, Cầu Giấy, Hà Nội Tầng 2, Mekong Tower, đường Cộng Hoà, Quận Tân Bình, Tp HCM
Quy mô: Đang cập nhật
Mô tả công ty
What we do
HR Enpire (HRE) mang đến một Giải pháp nhân sự đầu tiên tại Việt Nam.
Chúng tôi định hình là một trong những doanh nghiệp tiên phong hoạt động trong lĩnh vực HR&Tech. HRE cung cấp Hệ sinh thái các Giải pháp nhân sự để Kết nối nhân tài với các Doanh nghiệp
Sử dụng thành thạo ngôn ngữ JAVA nếu có kinh nghiệm sử dụng Shell(Linux) là một lợi thế. - Đã từng làm việc trên một trong những framework: Spring, Struts, JSF... - Sử dụng thành thạo một trong các hệ quản trị CSDL: My SQL, SQL Server, Oracle ... Từ 2 năm kinh nghiệm
MAJOR RESPONSIBITIES • Being the first technical contact point for customers to support users/ customers on such IT products related to Office 365/Windows/Microsoft Dynamics. • Helping them to solve ongoing issues with different software solutions. • Performing troubleshooting analysis requests for technical assistance via phone, email, virtual sessions and any other form of communication in a timely, effective, and efficient manner. • Identifying and escalating situations requiring urgent attention, understanding business impact and priorities. • Following best practice ticket management processes, including ticket documentation, transferring, escalation and enhancement request submission. • Report to Team Manager
JOB DESCRIPTION: o Developing and maintaining web service for Japanese company; o Researching the solutions for solving problem on design and development process; o Creating detailed design, designing database based on analyzed specification; o Supporting estimate for related development tasks and risks for team leader. REQUIREMENTS: o Required to have at least one year experience about PHP web service development at work. o Basic knowledge of MVC and PHP Framework(Laravel, Codeigniter, Yii, Zend etc..). o Basic knowledge of JavaScript, HTML, CSS. o Basic knowledge of Apache, MySQL, Linux server and network. o Basic knowledge of security o English: Reading and writing is fluently o Good research skill o Advanced communication skill. o Active attitude. o Contributing to team and customer. o Good problem-solving skill.