- Candidate enable to open and maintain customer accounts by recording account
information
- Resolve product or service problems by clarifying the customers complaint and
determining the cause of the problem.Selecting and explaining the best solution to solve
the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution
- Prepare product or service reports by collecting and analyzing customer information
(feedbacks, customers’ questions, complaining, type of purchased products,…)
- Manage of incoming calls both Vietnamese and English.
- Generate sales leads, maintaining and looking for potential customers by online
environment.
- Expanding sales channel or 3rd party channel including Interior Design Company, real
estate agency by cold email or phone.
- Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
- Prepare payment request and any document to finish sales (bill, contract,…)
- In charge managing fanpage interaction by response quickly customers request or
questions on Fanpage, and phone.
- Resolve customer complaints via phone, email, mail or social media
- Use telephones to reach out to customers and verify account information
************************************************************************
- Thực hiện công việc nhận hàng, trưng bày, bảo quản, kiểm kê, vệ sinh hàng hóa, quầy
kệ
- Chào đón khách ghé thăm Showroom với tác phong nhanh nhẹn và hình ảnh chuyên
nghiệp.
- Tìm hiểu nhu cầu, sở thích và khả năng của khách hàng để tư vấn các sản phẩm phù hợp
nhất cho khách.
- Thực hiện công tác CSKH nhằm mang lại sự thỏa mãn cao nhất khi khách hàng sử dụng
sản phẩm và dịch vụ công ty cung cấp.
- Thực hiện công tác bán hàng.
- Hỗ trợ Cửa hàng trưởng trong việc bảo quản, lưu trữ và trưng bày hàng hóa tại
Showroom.
- Hỗ trợ các hoạt động Sale và Marketing khi Công ty tham gia các hội chợ triễn lãm.
- Thời gian làm việc theo ca 8h / ngày (không kể 1h nghỉ giữa ca)
-Mô tả cv rõ hơn khi được phỏng vấn.......
Chia sẻ
Bình luận