Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Customer Service Manager - MM Mega Market Binh Phu Dist 6 HCMC

Mm Mega Market Việt Nam

Địa chỉ công ty: CN Hoàng Mai – 126 Tam Trinh, Yên Sở, Hoàng Mai, Hà Nội

Quy mô : Từ 25 - 99 nhân viên

Lượt xem: 269 |

Ngày cập nhật: 10/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Thực tập sinh
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
1. To plan and organize data
- Planning the work load to ensure that all document is completed on time
- Checking the accuracy of punching, stock corrections, etc
- Producing reports requested by Line Managers: Shrinkage, Stock value, Staff shopping, Gap Zaps
- Daily sales information to include shrinkage, sales this year/last year, store comparisons, margins, number of invoices, etc
2. To have an in depth knowledge of computer programmers available - Training Management on new systems as they become available
3. To collate information:
- Ability to solve most problems with printers and computers without reference to Head Office
- Assisting Store General Manager by providing information/reports form GMS programmers to enable him/her to forecast sales, shrinkage, other costs, etc
4. To assist in Stock takes
- Ensuring that Line Managers meeting the P.I deadlines set by Head Office
- Processing the counts
- Playing a key role in the annual stock take by assisting the Line Manager in the presentation e.g.
- Numbering bays
- Organizing equipment from other stores
- Planning the times of counting
- Choosing the most suitable staff to be part of the counting tem
- Group staff together as appropriate e.g. NF staff to count NF, etc
- Liaising with the Company Audits as necessary
- Collating and downloading information to give an initial result
- Helping with investigations and re-punching after the original count
5. To assist Duty Manager and to be part of the Management team
- Providing support with Opening/Closing procedures
- Assisting in other departments as necessary
- Being flexible with hours, days off when necessary
- Assisting in developing staff from other stores
- Assisting in other store if required

Yêu cầu công việc

- Has a thorough knowledge of all sections of the trading office and is multi-skilled
- Is numerate and literate
- Can use Word, Excel, GMS.
- Has the ability to input data to produce monthly reports in a recognized format
- Has the ability to plan and carry out a stock take and the knowledge to be able to carry out investigations
- Is familiar with the Stock-take Manual
- Can quickly adapt own knowledge to develop skills on other department in within the store.

Quyền lợi được hưởng

- 13th salary fixed
- On-the-job Training
- Social Insurance + Health Insurance
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại