Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

[Hanoi Office] - Chuyên Viên Mua Hàng (Thời Trang Nữ - Thực Phẩm Tươi Sống)

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam - Chi Nhánh Long Biên

Địa chỉ công ty: 27 Cổ Linh, Long Biên, Hà Nội

Quy mô : Đang cập nhật

Lượt xem: 264 |

Ngày cập nhật: 14/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hà Nội

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lương15 - 20 triệu

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
- Be responsible for Target Sales, Margin, Rebates, Manage Purchase-Sales-Invetnory inside Division/Department
- Manage the performance of a defined category assortment plan effectively in terms of pricing, promotion, products assortment, quality of products, planning and allocation
- Research, analyze and evaluate the market/competitors to identify customer’s needs and product/range opportunities
- Develop a range of assortment that delivers Competitive Advantage in the Vietnamese Market. Enhance innovative ideas, new product development, new proposal to support business development
- Supplier management, negotiation of trading terms, rebates etc
- Work with Marketing team to propose the regular promotion/event plan of Groups to ensure that the range fully reflects the Core Target Group needs in terms of the complete offer
- Full responsibility in the development and implementation of Private Brand Strategy within the Category
- Ensure that the Pricing Strategy is fully in place and understood by Suppliers
- Design and implement with Merchandising Planograms delivering right space allocation and achieve the best productivity of each gondola
- Ensure clear communication and understanding to Operations of any action taken that impact on the Customer or Stores
- Maintain effective internal communications channel particularly with other Merchandise team, operations, sales & marketing, logistic and other functions within the organization
- Achievement of Commercial Key Performance Indicator
- Identify with Supply Chain the most effective/cost efficient means of delivering product to the store. Follow the designated Import process
- Work out sales and promotion plan, event plan
- Re-assess sku/item performance on a regular basis to identify and deal with any old stock
- Proactively evaluate and act on results of promotional activity to draw out any key learning points
- Prepare and work on layout, fixtures for new store opening/store renovation when needed
- Provide all necessary information and documentation is passed to supporting staff, ensuring all necessary paperwork is completed in a timely and professional/proper manner

Yêu cầu công việc

- University degree, preferably in Economics, Business Management or related subjects
- 04 year experience in retail with the same scope (merchandising/buying)
- Fluency in Vietnamese and English languages (both written and oral)
- Customer-focused
- Show the passion of the merchandise career
- Good communication and negotiation skills
- Self-disciplined with ability to work independently and under pressure
- Strong analytical ability and good in data/ figures
- Abilities to use computer, office programs and database

Quyền lợi được hưởng

- 13th Salary & KPI Bonus
- Bao Viet Tokyo insurance
- Oversea training
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại