Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

System Engineer (Up to 3 Years Exp)

Officience

Địa chỉ công ty: 16A Le Hong Phong, ward 12, district 10, HCMC

Quy mô : Từ 500 - 999 nhân viên

Lượt xem: 303 |

Ngày cập nhật: 15/11/2018 (2 năm trước)

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
The System Engineer role provides professional services including design and deployment, technical support and management our customer’s Server and System infrastructure.
Your key responsibilities include but not limited to:
- Maintaining virtualized servers, VDI environment, storage, Microsoft Exchange, SQL, and other application servers.
- Maintaining hardware and software patch levels.
- Monitoring and managing systems used in support of data center operations. Example: iTOP, Centreon

Yêu cầu công việc

- Bachelor degree in Information Systems or equivalent education and experience
- Strong background with core network and compute technologies in large-scale deployments
- Advanced technical knowledge of:
++ Virtualization technologies (vCenter, vSphere, ESXi, DRS, vMotion, HA, FT, SRM, SCVMM)
++ Microsoft server products (Windows 2003 to 2016)
++ Linux Server Products (Centos, Debian, Oracle Linux )
++ SCCM including patch management, build image and application deployment
++ Anti-Virus solutions with key products being McAfee & Symantec Endpoint Encryption products
++ Server Hardware Support (HP/IBM/Dell/Cisco)
++ Teamwork spirit but also able to manage Up, Across and Down as required
- Ability to troubleshoot complex, technical, multi-site and multi-disciplinary problems and incidents
- Document new and existing processes
- Ability to use the Service Desk tool to manage incidents/changes/problems tickets, server hardware and software platforms, active directory, SAN technology including Tegile, EqualLogic, iSCSI
- Experience with Enterprise level backup tools (Veeam, Terabackup)
- Experience with Patch Management
- Knowledge Ansibile is an advantage
Preferred Skills:
- Minimum 1 years’ experience providing support to enterprise global clients
- Experience with cloud-based storage and compute (AWS or Azure)
- MCSE, VCP, AWS, LPIC-3, etc. industry certifications is advantage
- Maintain documentation
- Troubleshooting of automated services
- Support High Availability and Clustering solutions
- Experience of working in a multi-client solutions provider
- ITIL knowledge/accreditation specialising around operational Incident/Problem and change management
- Good communication in English

Quyền lợi được hưởng

- Shift allowance
- Premium healthcare package
- 12 AL and 10 SL
Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skypeLiên hệ qua số điện thoại