Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Training Manager (Customer Service)

công ty cổ phần công nghệ sen đỏ

Lượt xem: 405 | Ngày cập nhật: 06/01/2019 (4 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lương: Thỏa thuận

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Chat365

Quét mã QR chat ngay nhà tuyển dụng

Thông tin

- Chức vụ: Thực tập sinh

- Kinh nghiệm: Không yêu cầu

- Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

- Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

- Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

- Số lượng cần tuyển: 0 ứng viên

- Ngành nghề: Dịch vụ Giáo dục - Đào tạo

Mô tả công việc

- Manage training activities end to end for customer service team
- Work with the CEC Operations on planning, delivery and performance improvement based on training need identification
- Build and maintain training content and curriculum through instructional design methodology including regular assessments
- Develop a coherent soft skills and process training to deliver a seamless customer experience
- Collaborate with the quality teams to develop a quality led training plan
- Act as a lead trainer and subject matter expert
- Ownership of training responsibilities across the customer touchpoints i.e. phone, email, chat and social media to support customer service
- Implement appropriate training and coaching methodologies across agent life cycle, beginning from new hire
- Implement regular audits and assessments to ensure knowledge and skills are maintained to the SenDo standards
- Provide training report and notification to CEC Operations
- Provide guidance, feedbacks and individual coaching for internal trainers to meet the internal training demands
- Provide an environment of openness and trust, with constant feedback and performance coaching
- Other Related Duties:
+ May participate in action planning meetings
+ Perform ad-hoc tasks assigned and report to Customer Experience Center Director

Yêu cầu công việc

- Education : University Graduated up
- Languages: Highly advanced communication and writing skills in English
- Experience
+ At least 3 years experience in a similar position
+ Performance Management background
+ Strong organization and planning skills
+ Excellent interpersonal and communication skills
+ Pleasant personality and honest
+ Competency in computer skills
+ Knowledge of MS Office and Google Suite
+ Experience of leadership and soft skills training including course design, assessment and evaluation
+ Familiarity with training methods, learning styles and training formats to deliver a variety of training solutions
+ Ability to perform critical analysis and propose solutions
+ Ability to communicate effectively with all levels in the organization

Quyền lợi được hưởng

- 13th month salary yearly, and 1-3 months extra bonus based on performance and company profit yearly
- Company Trip and Team building trip annually
- Gift on special days like birthday, Lunar New Year and Holidays

Hình ảnh

Lưu công việc Phản ánh NTD Ứng tuyển nhanh So sánh lương
Chia sẻ:

Việc làm tương tự

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Tìm việc làm theo tiêu chí Tìm việc làm theo tiêu chí

Kết nối ứng viên và nhà tuyển dụng Chat với nhà tuyển dụng

Đăng nhập Ứng viên để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

App CV365

App CV365

App UV

App Timviec365 UV

App CV365

Tải ngay

App UV

Tải ngay

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Thông báo

Đóng