Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Application Specialist (Chuyên Viên Ứng Dụng)

Cty TNHH Sysmex Việt Nam

Địa chỉ công ty: 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8

Quy mô : Đang cập nhật

Lượt xem: 286 |

Ngày cập nhật: 05/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
Key Job Purpose :
• To execute field service activities to get higher customer satisfaction under Application Supervisor’s supervision.
• To assist Service Manager/ Supervisor in making plan and supervise field service activities under Service plan.
Summary of Functional Duties & Responsibilities :
1. To support Managers/ Supervisors to provide solution, plan and resource for manpower, training, tools, spare part and service materials to adapt customer requirements
2. To read update and follow companys standard operating procedures and guidelines in daily work.
3. To support Managers/Supervisor to make, review and improved standard operating procedures and guidelines.
4. To execute activities to achieve PM contract target and Service KPI
5. To make technical/ application documents required for customer service and edit to improve under manager/supervisor’s instruction.
6. To collect market & customer information, feedback to sales department or Manager/ Supervisor. Support to collect customer satisfaction level.
7. To execute field service activities (installation, training and support) to end users with correct plan, procedures, policies and documentation requirements.
8. To join Service meeting & training according to Manager/ Supervisor’s instruction.
9. To conduct and support technical or application trainings in territory for new staffs, distributors. Arranges knowledge and troubleshooting transfer to the Team for the specific products/applications.
10. To provide application, scientific and product information to customers and other departments in company.
11. To support field events to promote customer satisfaction & awareness of Sysmex brand according to Service Manager/ Supervisor’s instruction

Yêu cầu công việc

Job Specification :
Minimum Education Required: Diploma in University or equivalent
Minimum Experience Required: Min 2 years relevant working experience in technical service management work in In vitro diagnostics field
Skills and Knowledge Required: PC literate, Good English Communication
Attitude Required: Higher sensitivity to customer satisfaction with positive mindset of teamwork & compliance
Knowledge Desired but not Essential: Basic Application Knowledge about hematology, hemostasis, urinalysis, immunology & bio-chemistry
Travel Requirement: Flexible to respond to customer request & regional meeting/training

Quyền lợi được hưởng

- In accordance with company policy
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại