Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

E-Commerce Operations and Customer Service Coordinator

Accscent Accessories

Địa chỉ công ty:

Quy mô : Đang cập nhật

Lượt xem: 304 |

Ngày cập nhật: 21/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lương10 - 15 triệu

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
To form part of our team of in Ho Chi Minh city, we are looking for an English speaker, a highly motivated E-Commerce Operations and Customer Service Coordinator to handle orders across every channel for a Korean fashion accessories retailer.
- Position : E-Commerce Operations and Customer Service Coordinator
- Working time: 09:00 – 18:00
- Working place: District 2
- Website : www.facebook.com/accscentvn/ ; www.accscent.co.kr
- Handle and support online order of customer.
- Receive online order from customer; contact and maintain relationships by communicating with customer via phone, email, Facebook.
- Assist customers with new orders, order follow ups, payment related issues or invoicing requirements.
- Handle order, update and solve all customer’s requirements within required time frames.
- Provide smooth and efficient customer services including complaints handling, claim adjustment for customer satisfaction.
- Online store Operations: Website, promotion campaigns and stock management
- Plan, conduct and manage promotions / campaigns to attract customer and increase sale through online channel
- Assist, coordinate with production, purchasing team to ensure stock for shop
- Manage and update websites: product, price, product description, stock and promotion campaign
- Input data in internal system
- Other tasks assigned by General Director
- Working alongside internal and external teams to manage the E-Commerce fulfillment operation, ensuring all orders are delivered on time and in a manner consistent with customers expectations
- Manage all associated analysis related to online driving operations across the department.
- Develop and implement initiatives to ensure that the site delivers the best shopping experience for customer, aligns with marketing strategies across channels, and highlights promotionally and/or seasonally relevant merchandise.
- Responsible for operations across all aspects of the online business including sales events, marketing programs, shipping costs, supplies, etc.
- Ensure all product copy, images, colors and content are correct online and follow company visual guidelines.

Yêu cầu công việc

- At least 2 years experience in online sales related to e-commerce, knowledgeable retail market.
- Bachelor degree in business, marketing, e-commerce.
- Understand Online Marketing Strategy, SEM and SEO concepts, Online Campaign Management
- Has been successful in many projects that promote sales and increase sales.
- Excellent teamwork skills
- Good meeting management skills.
- Good leadership, training, mentoring and management.
- Excellent presentation and communication skills
- Excellent analytical and problem solving skills.
- Ability to plan, organize and coordinate multiple tasks at the same time.

Quyền lợi được hưởng

- Performance Bonus
- Paid Leave
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại