- Ensures that the Food and Beverage activities are aligned with the respective Corporate Strategy, nhãn hiệu Standards and that company actions have been introduced and implemented where appropriate.
- Oversees the preparation and Update of detailed Skills Training Materials and Departmental Operations Manuals defining standards for each department.
- Ensures that all associates are all carefully and adequately trained to be able to provide consistent excellent service and deliver the nhãn hiệu promise, with exceptional guest service at all times.
- Handles all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily.
- Maximises associate productivity through the use of multi-skilling, multi-tasking and flexible scheduling to meet the financial goals of the business as well as the expectations of the guests.
- Assists in the recruitment and selection of all Food and Beverage associates. Ensures that Heads of Department follow company guidelines when recruiting and use a competency-based approach to selecting their associates.
- Other tasks as assigned
* Quyền lợi:
- BHXH, Bảo hiểm y tế theo quy định
- Bảo hiểm chăm sóc thể lực toàn diện Empire Care
- cơ chế lương, thưởng hấp dẫn
- Cơ hội được làm việc tại một trong những dự án lớn nhất Đông Nam Á
- Cơ hội được thăng chức với nhiều Sản phẩm du lịch, nhiều chuyên ngành của Dự án
- Cơ hội địa chỉ làm việc môi trường quốc tế- phát triển kỹ năng tiếng Anh & nhiều kỹ năng khác
- Cơ hội được hưởng nhiều Khuyến mãi của các SP Tập đoàn.
Chia sẻ
Bình luận