General description:
This is the position which contacts directly to customers. Welcome customer, receive comments from customer; answer all customers’ questions concerning our service and further information in order to bring the comfortable and safe for guest during their staying the hotel.
Job duty:
• Responsible for facilitating efficient communications for both guests and staff within the hotel and for external communications.
• Welcome customer, receive comments from customer; answer all customers’ questions concerning our service and further information.
• Acts proficiently in all aspects of emergency procedures. Remains calm, alert, and efficient in the event of a major incident or problem at the hotel and maintains professional discretion.
• Handle local and international calls, Confident operates switchboard, incoming and outgoing mail, faxes, courier mail, and messages in a timely manner.
• Support in performing cashier functions.
• Take care of the specific exchange rate.
==================
Mô tả chung:
Vị trí công việc làm việc trực tiếp với khách hàng. Nhân viên giao tiếp khách hàng có trách nhiệm chào đón khách, tiếp nhận và phản hồi những thông tin của khách hàng một cách chuyên nghiệp nhằm đem đến cho khách hàng sự hài lòng cao nhất.
Nhiệm vụ:
• Đảm bảo thông tin liên lạc hiệu quả với khách hàng, nội bộ công ty và với đối tác bên ngoài.
• Đón tiếp khách hàng, tiếp nhận và phản hồi thông tin của khách hàng một cách chuyên nghiệp.
• Giữ phong cách chuyên nghiệp kể cả trong các trường hợp khẩn cấp. Chịu được áp lực công với với tác phong làm việc chuyên nghiệp của nhân viên nhà hàng khách sạn.
• Xử lý các cuộc gọi trong nước và quốc tế qua tổng đài điện thoại, xử lý email, fax, thư chuyển phát nhanh, tin nhắn một cách nhanh chóng và chính xác.
• Hỗ trợ thu ngân.
• Theo dõi tỉ giá tiền tệ
Chia sẻ
Bình luận