Mô tả công việc
( Xem thêm )
( Rút gọn )
Các bài viết về nhân viên Marketing - PR :
GENERAL MISSION:
• Manage all outbound sales activities and events in line with the annual sales and marketing plan in order to achieve/exceed target for foreigner outbound tourism company.
• Receive feedback of customers and report to Director
CORE RESPONSIBILITIES:
1. Finding customers such as Travel Agencies, individual guests, corporate guests… in order to introduce company products & to sign the cooperation contract.
2. Prospecting, qualifying, developing, and closing sales opportunities within a defined territory
3. Forecasting and tracking of sales opportunities
4. Achieving sales targets
5. Dealing with customer queries and complaints
6. Understanding industry trends, product capabilities and customer requirements
7. Establishing long term customer relationship for future cross-sell and up-sell opportunities
8. Perform other duties as assigned by the management
9. More details can be discussed upon interview
--------------------------------------
NHIỆM VỤ CHUNG:
• Quản lý tất cả các hoạt động kinh doanh tour nước ngoài và sự kiện phù hợp với kế hoạch kinh doanh và tiếp thị hàng năm để đạt được / vượt chỉ tiêu kinh doanh.
• Nhận thông tin phản hồi của khách hàng và báo cáo cho Giám Đốc
TRÁCH NHIỆM CHÍNH:
1. Tìm kiếm khách hàng như đại lý lữ hành, khách lẻ, khách công ty … để giới thiệu sản phẩm & ký hợp đồng hợp tác
2. Tìm kiếm, hội đủ điều kiện, phát triển và gói gọn các cơ hội bán hàng trong một lãnh thổ xác định
3. Dự báo và theo dõi các cơ hội bán hàng
4. Đạt mục tiêu bán hàng
5. Xử lý các yêu cầu & khiếu nại của khách hàng.
6. Hiểu xu hướng ngành, khả năng sản phẩm và yêu cầu của khách hàng
7. Thiết lập mối quan hệ lâu dài với khách hàng để có cơ hội bán chéo trong tương lai và bán sản phẩm cao cấp hơn
8. Thực hiện các nhiệm vụ khác theo sự phân công của ban quản lý
9. Các chi tiết khác có thể được thỏa thuận khi phỏng vấn