Tìm kiếm nâng cao

Ngành nghề

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Claims Litigation & QA Specialist

Công Ty Bảo Hiểm Phi Nhân Thọ Liberty - Liberty Insurance Limited

Địa chỉ công ty: 18th floor, Vincom office Building, 45A Ly Tu Trong street, Ben Nghe Ward, District 1, Ho Chi Minh City

Quy mô : Từ 500 - 999 nhân viên

Lượt xem: 221 |

Ngày cập nhật: 19/03/2019 (2 năm trước)

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
I. JOB SUMMARY:
The incumbent is responsible for assisting the Claims & Customer Service Director in the following matters:
•Support the Claim Department in resolving all claim related issues, including:
oAnalyze and propose solutions, from a legal perspective, for customers’ grievances and conflicts, claim rejections, subrogation/recovery, third party liabilities and other claim related issues;
oDraft communications to customers and/or relevant authorities (i.e., explanation letters, demand letters, claim decision letters, etc.);
oResolve conflicts and disputes with customers (if any), through either amicable negotiation/conciliation in the office or litigation at the court;
•Review all contracts/agreements and other legal documents per the requests of other departments of the company;
•Perform the regular online compliance trainings and certifications;
•Perform all legal/compliance projects assigned by the head office; and
•Other legal & compliance works as assigned by the Claims & Customer Service Director.
II. JOB DUTIES:
•Evaluate, advise and prepare and draft legal documents necessary for the claim process;
•Review and advise on claims documents (claims form, policy wording, etc.,);
•Follow up and control third party liabilities claims and recoveries;
•Support the company and represent (if necessary and upon authorization) to deal with relevant authorities and courts;
•Resolve customers’ grievances and/or conflicts with customers and/or third parties;
•Negotiate with customers to settle disputes;
•Prepare and review claim settling agreements with customers;
•Ensure the completion of online compliance trainings and certifications by all employees.

Yêu cầu công việc

•University graduate, bachelor in Law. Possession of relevant Insurance Professional Qualifications is preferable;
•Strong verbal and written communications (both English and Vietnamese) skills;
•Strong negotiation, analytical and decision making skills;
•Proficiency in MS Office;
•Integrity - Job requires being honest and ethical.

Quyền lợi được hưởng

- Lương tháng 13, thưởng Quý
- Bảo Hiểm Xe, Bảo Hiểm Sức Khỏe, Bảo Hiểm Tai Nạn
- 14 ngày phép
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại