Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Digital Marketing Manager

Dot Property Vietnam

Địa chỉ công ty: 21 Nguyen Trung Ngan, Ben Nghe, Dist. 1, HCMC, Vietnam

Quy mô : Đang cập nhật

Lượt xem: 242 |

Ngày cập nhật: 18/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Thực tập sinh
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
Become part of the Dot Property success story! Dot Property Group is a leading online and offline real estate portal in the Southeast Asia Region, and is part of The Mitula Group listed on The Australian Stock Exchange.
Dot Property Vietnam is looking for a Marketing Manager, with expertise in digital marketing and occasional support in offline branding events.
Job description:
• Focus on the Dot Property Vietnam website. Ensure that all performance will achieve their targets.
• Develop and Manage online marketing campaigns for SEO, PPC and Affiliate Channel. Work collaborate with the regional online marketing team.
• Responsibility for budgetary control of digital marketing activities.
• Follow regional online marketing strategy, keep consistency as the regional campaign structure. Also initiate local Vietnam marketing strategy.
• Manage content on the website and handle outsourcing contents.
• Measure and report performance of all digital marketing campaigns, and assess against goals (ROI and KPIs)
• Managing Digital Marketing Campaigns for high profile real estate clients.
• Drive the clients’ campaigns to meet milestones, delivery dates and achieve the targets.
• Manage marketing campaigns to have a cross-category view of all programs according to team’s strategies. Execute campaign plan in local market.
• Control the media budget of each campaign including expenditure according to the campaign’s budget.
• Ensure program objectives and communication objectives are clearly defined and measurable.
• Continually optimize and refine campaign planning and execution processes.
• Work alias with Sales team, the vendors and media partners for the company’s events

Yêu cầu công việc

Candidate Profile/Requirement:
• Degree in News Media, Communications, Marketing or related fields
• 3 years and above proven experience in managing marketing programs
• Knowledge about Digital Media Advertising, especially Search Marketing, Email Marketing and Social Media Marketing
• Understand campaign, media and digital planning
• English and Vietnamese proficiency
• Understand campaign, media and digital planning
• CRO and UX: General understanding of usability design and conversion rate optimization and design
• Highly motivated and results driven
• Excellent interpersonal skills and customer service mindset with positive attitude
• Willing to learn new skills and ability to effectively communicate at all levels
• Media Production Scheduling and Control
• Fluent in spoken and written English, Vietnamese Native

Quyền lợi được hưởng

- Healthcare package
- 18 days paid leave per year
- Laptop provided
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Tìm việc làm theo tiêu chí

Tìm việc làm theo tiêu chí:

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại