
Tìm kiếm nâng cao
✘apollo education and training vietnam organization
Lượt xem: 435
Cập nhật: 26/02/2018 (5 năm trước)
Ngành nghề: Giáo dục - Đào tạo
Thông tin chung
Mức lương
Thỏa thuậnChức vụ
Nhân viênKinh nghiệm
0 - 1 năm kinh nghiệmHình thức làm việc
Toàn thời gian cố địnhBằng cấp yêu cầu
Cử nhân trở lênYêu cầu giới tính
Không yêu cầuSố lượng cần tuyển
0 ngườiHạn nộp hồ sơ
Đã hết hạn nộp hồ sơĐịa điểm làm việc
Tỉnh thành tuyển dụng
Hải PhòngQuận huyện tuyển dụng
Quận Lê Chân
Efficient & high quality implementation of sales and customer care at the centre.
- ECs are responsible for sales of an area given by CMs and for customer care to all internal and external customers.
Reporting
- At all time ECs should know and be able to report on all aspects of the responsible areas related to sales and customer service efficient and high quality operations.
Communication
- Communicate well with other ECs and staff from other departments in the centre including teachers, EFL admin staff, tea ladies, security guards and etc.
Continuous Improvement
- Identify opportunities to develop, improve and add value to Apollo’s Centre
- Operations in line with the strategic goals of their centre(s) and the organization.
Centre and Customer Relations (CR) Support
- Supporting the overall operation of your centre and the activities of the CR
department.
Other duties assigned by the Centre Manager.
- Vietnamese national.
- Holder of Bachelor’s degree preferably in Foreign Languages or Foreign Trade
- Be proactive, interpersonal, detail-oriented.
- Excellent written and verbal communication skills, both in English and Vietnamese
- Proven selling and persuasive skill.
- Computer literacy – MS office applications (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
ĐỊA ĐIỂM
TỪ KHÓA LIÊN QUAN
HƯỚNG DẪN TÌM VIỆC
TÌM VIỆC LÀM THEO TIÊU CHÍ
Tìm việc làm liên quan: Tại đây
Thông báo
Bạn đã ứng tuyển thành công. Tải app chat Tại đây để nhận được kết quả ứng tuyển từ nhà tuyển dụng
Chia sẻ
Bình luận