Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Marketing Manager (SEO)

Md24 House Call Hcmc

Địa chỉ công ty: Roussel Tower, 1st Floor, 592A Cong Hoa Street, Ward 13, Tan Binh District, HCMC

Quy mô : Từ 500 - 999 nhân viên

Lượt xem: 429 |

Ngày cập nhật: 18/10/2018 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hà Nội Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Thực tập sinh
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:0 ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
We are looking for a SEO expert to manage all search engine optimization and marketing activities.
SEO/SEM will be responsible for managing all SEO activities such as content strategy, link building and keyword strategy to increase rankings on all major search networks. You will also manage all SEM campaigns on Google, Yahoo and Bing in order to maximize ROI
1. Creating a brand plan and brand strategy and ensuring all aspects of the product or companies marketing and activities align with the ethos and goals of the brand.
2. Researching consumer markets, monitoring market trends and identifying potential areas in which to invest, based upon consumer needs and spending habits
3. Perform ongoing keyword research including discovery and expansion of keyword opportunities.
4. Manage reviews, feedback from searching engines
5. Execute tests, collect and analyze data and results, identify trends and insights in order to achieve maximum ROI in paid search campaigns.
6. Manage campaign expenses, staying on budget, estimating monthly costs and reconciling discrepancies.
7. Research and analyze competitor advertising links.
8. Work with editorial and marketing teams to drive SEO in content creation and content programming.
9. The ability to work with back-end SEO elements such as .htaccess, robots.txt, metadata, site speed optimization, and related skills.
10. A deep understanding of mobile strategy and how it relates to SEO.
11. A solid grasp of how blogging, press releases, social media, and related strategies go hand-in-hand with SEO.
12. Recommend changes to website architecture, content, linking and other factors to improve SEO positions for target keywords.

Yêu cầu công việc

- Fluent in spoken and written English skills.
- All nationalities are welcome.
- BS/MS degree in a quantitative, test-driven field.
- Minimum 4 years experience.
- Able to multitask, prioritize, and manage time efficiently.
- Solid understanding of performance marketing, conversion, and online customer acquisition.
- In-depth experience with website analytics tools (e.g, Google Analytics, NetInsight, Omniture, WebTrends).
- Experience with variety bid management tools.
- Experience with A/B and multivariate experiments.
- Working knowledge of HTML, CSS, and JavaScript development and constraints.
- Knowledge of ranking factors and search engine algorithms.
- Up-to-date with the latest trends and best practices in SEO and SEM.

Quyền lợi được hưởng

- Insurance
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại