Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Office Accountant Cum Admin

Thornton Tomasetti Vietnam

Địa chỉ công ty: Suite 202A Saigon Royal Building, 91 Pasteur, Ben Nghe Ward, District 1, Ho Chi Minh City

Quy mô : Đang cập nhật

Lượt xem: 384 |

Ngày cập nhật: 04/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lương20 - 30 triệu

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
Work location: Suite 202A Saigon Royal Building, 91 Pasteur, Ben Nghe Ward, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam.
General information Thornton Tomasetti Vietnam is seeking an Office Accountant to contribute to global business decisions in a mid-sized professional services environment. An ideal candidate will be highly motivated and have demonstrated experience in analyzing complex business situations, supporting/building and maintaining financial models, and communicating in a crisp, concise manner. The position will have exposure to business leaders from multiple areas of the organization.
Focus Solely manage Accounting, HR and Admin for Vietnam office, and report to managers in Vietnam and New York office.
Accounting:
- Process payment to suppliers, third parties, salary.
- Reconcile bank, petty cash and keep petty cash.
- Reconcile payable, receivable, loan balance, loan interest.
- Control cash flow and operation expense.
- Manage revenue, receivable and liquidation of each project.
- Prepare monthly reports to regional finance.
- Finalized the financial reports with auditor.
- Submit tax declarations and tax payable.
- Coordinate with Finance agency for finalize general ledger and auditing.
Admin:
- Manage office utilities.
- Manage employees timesheet in Deltek and provide timesheet to HR agency.
HR:
- Manage the employee profile.
- Coordinate with HR agency for salary, insurance report.
Business Development: Optional and to be discussed in the interview.

Yêu cầu công việc

Qualifications:
• Bachelor’s degree in finance or accounting, or advanced credentials a plus.
• 3+ years of experience in financial planning and analysis – experience with professional services, or engineering/ architecture industry preferred.
• Advanced English skills: listening, speaking, writing and reading.
• Exceptional analytical, problem solving, organizational and project management skills.
• Strong interpersonal and relationship building skills.
• Excellent oral and communication skills.
• Strong MS-Excel skills required.
• Ability to quickly learn and adapt to new systems is essential.
• Demonstrated ability to work well with others in fast paced, dynamic environment.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary, bonus
- Insurance, personal income tax, parking be covered by company
- Opportunity to learn more and develop yourselves
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại