Tìm kiếm nâng cao

Tỉnh thành

Trình độ học vấn

Quận huyện

Giới tính

Mức lương

Hình thức công việc

Cấp bậc

Kinh nghiệm

Cập nhật

Senior Customer Service

Brother International (Vietnam) Company Limited

Địa chỉ công ty: Floor 5, Minh Long tower, 17 Ba Huyen Thanh Quan

Quy mô : Từ 25 - 99 nhân viên

Lượt xem: 266 |

Ngày cập nhật: 11/01/2019 (2 năm trước)

Tỉnh thành tuyển dụng: Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ

Mức lươngThỏa thuận

chức vụChức vụ:Nhân viên
kinh nghiệmKinh nghiệm:Không yêu cầu
hình thức làm việcHình thức làm việc:Toàn thời gian cố định
yêu cầu bằng cấpYêu cầu bằng cấp:Không yêu cầu
yêu cầu giới tínhYêu cầu giới tính:Không yêu cầu
số lượng cần tuyểnSố lượng cần tuyển:Không giới hạn ứng viên

Mô tả công việc

( Xem thêm ) ( Rút gọn )
Role & Responsibilities of the job
- Providing customers the information of company, product and service at showroom or overphone
- Solving problem in useage of Brother products overphone
- Monitoring repair situation
Main duties
1. Trouble shooting overphone and handling customers complaints
2. Answering customer queries about Brother products through email
3. Calling and caring to customers who want to buy Brother products
4. Giving guidance of products usage at showroom or overphone
5. Creating repairing job and updating repairing situation into system
6. Offering quotation, issuing repairing invoice, collecting payment
7. Monitoring, reminding repairing process to make sure this process will be completed according to service policy
8. Making carry - in customer survey
9. Updating warranty card information into system
10.Monitoring receipt/shipment of repairing products from/to country sides client
11. Follow up customers who want to buy products or join workshop and send information to Sales person
12. Doing frequently reports: monthly report, special report

Yêu cầu công việc

- Education: University Degree
- Computer skill: Microsoft office
- Language skill: English is required (ability to use 4 English skill)
- Experiences: 5+ years’ experience in Customer Services at the trading company
- Skills: Communication skill, Analyze and problem solving, Decision making skill, Team work, Self-leadership, Time management skill, Negotiation skill, Patient, honest, trust

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary and bonus
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Professional, dynamic working environment
so sánh lươngSo sánh lương Nộp hồ sơ

Chia sẻ:

Địa điểm:

Chức danh:

Từ khóa liên quan

Đăng nhập để xem thông tin của nhà tuyển dụng

Tải ứng dụng Timviec365.vn

Đã có trên IOS và Android

ứng dụng Tìm việc 365
ứng dụng ios Tìm việc 365

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Liên hệ qua skype Liên hệ qua số điện thoại