Tìm việc làm nhanh & Tuyển dụng hiệu quả

Tìm kiếm nâng cao

Tìm Việc Làm technical support

Evizi LLC Technical Support Engineer

Thỏa thuận

Thỏa thuận

Đà Nẵng

Đà Nẵng

Hạn nộp: 31/12/2022

Trình độ:

Chat

Quyền lợi: Opportunity to travel to client sites in the Silicon Valley and other interesting locations Competitive salary Annual salary review Laptop support policy 13-month salary Overtime salary Five working days per week Social insurance contribution according to high salary Excellent Benefits: holiday bonus, birthday gift, team building, health care examination, big annual year-end party every year, sport activities, ... Dynamic and comfortable working environment.

Opportunity to travel to client sites in the Silicon Valley and other interesting locations Competitive salary Annual salary review Laptop support policy 13-month salary Overtime salary Five working days per week Social insurance contribution according to high salary Excellent Benefits: holiday bonus, birthday gift, team building, health care examination, big annual year-end party every year, sport activities, ... Dynamic and comfortable working environment.

Yêu cầu: Good in English communication, communicate via chat/message and email. The ideal candidate will be a self-starter, with excellent interpersonal, communication, documentation, problem solving and troubleshooting skills. Understanding of incident management tools such as Zoho Desk, JIRA. Knowledgeable of database technology including SQL Server and MySQL. Experienced Unix System Administration preferably Linux based. Knowledgeable of TCP/IP networking, telecommunication. Understanding of HTTP Protocols and REST API. Understanding of web server Technology such as Apache, NginX, and/or Tomcat. Understanding of network monitoring tools: Zabbix, Kibana, PRTG or an equivalent system. Ability to basic troubleshoot and trace logs. Understanding of OOP, web services and SOAP API. A Scripting/Programming Language such as Bash, Perl, Python, Ruby or Java is an advantage. On-call possibility. Working based on Shifts Transfer 24/7 and flexible. Working time: Minimum 2 nights/week. Can work onsite if required.

Good in English communication, communicate via chat/message and email. The ideal candidate will be a self-starter, with excellent interpersonal, communication, documentation, problem solving and troubleshooting skills. Understanding of incident management tools such as Zoho Desk, JIRA. Knowledgeable of database technology including SQL Server and MySQL. Experienced Unix System Administration preferably Linux based. Knowledgeable of TCP/IP networking, telecommunication. Understanding of HTTP Protocols and REST API. Understanding of web server Technology such as Apache, NginX, and/or Tomcat. Understanding of network monitoring tools: Zabbix, Kibana, PRTG or an equivalent system. Ability to basic troubleshoot and trace logs. Understanding of OOP, web services and SOAP API. A Scripting/Programming Language such as Bash, Perl, Python, Ruby or Java is an advantage. On-call possibility. Working based on Shifts Transfer 24/7 and flexible. Working time: Minimum 2 nights/week. Can work onsite if required.

+ Xem thêm

CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN DỊCH VỤ ĐÁM MÂY CLOUDAZ TECHNICAL SUPPORT

Từ 8.000.000 VNĐ Đến 17.000.000 VNĐ

Từ 8.000.000 VNĐ Đến 17.000.000 VNĐ

Hà Nội

Hà Nội

Hạn nộp: 30/10/2022

Trình độ:

Chat

Quyền lợi: Làm việc từ thứ 2 đến thứ 6, Nghỉ Thứ 7 và chủ nhật Trợ cấp ăn trưa, nhà xa Môi trường làm việc chuyên nghiệp, cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài Đóng BHXH, BHYT,BHTN theo quy định của nhà nước Team Building, nghỉ mát 2 lần/năm Chăm sóc sức khỏe hàng năm Grab for business

Làm việc từ thứ 2 đến thứ 6, Nghỉ Thứ 7 và chủ nhật Trợ cấp ăn trưa, nhà xa Môi trường làm việc chuyên nghiệp, cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài Đóng BHXH, BHYT,BHTN theo quy định của nhà nước Team Building, nghỉ mát 2 lần/năm Chăm sóc sức khỏe hàng năm Grab for business

Yêu cầu: Ứng viên có kinh nghiệm tối thiểu 6 tháng hoặc 1 năm ở vị trí tương đương, có kinh nghiệm triển khai cho khách hàng về bộ công cụ Google Workspace và Microsoft Office 365. Tốt nghiệp Đại học, Cao đẳng chuyên ngành Công Nghệ Thông Tin Có khả năng đọc hiểu tiếng Anh Cẩn thận kiên nhẫn, năng động, ham học hỏi, cập nhật những thông tin mới về các tính năng của bộ công cụ.

Ứng viên có kinh nghiệm tối thiểu 6 tháng hoặc 1 năm ở vị trí tương đương, có kinh nghiệm triển khai cho khách hàng về bộ công cụ Google Workspace và Microsoft Office 365. Tốt nghiệp Đại học, Cao đẳng chuyên ngành Công Nghệ Thông Tin Có khả năng đọc hiểu tiếng Anh Cẩn thận kiên nhẫn, năng động, ham học hỏi, cập nhật những thông tin mới về các tính năng của bộ công cụ.

+ Xem thêm

Hrdc 21 giờ Technical Sales Support Engineer (Lub)

15 - 20 triệu

15 - 20 triệu

Hà Nội

Hà Nội

Hạn nộp: 09/08/2022

Trình độ:

Chat

Quyền lợi: - Salary: 15 Mil - 20 Mil - Compulsory insurance according to labor law - Dynamic working environment, development opportunities for qualified employees...

- Salary: 15 Mil - 20 Mil - Compulsory insurance according to labor law - Dynamic working environment, development opportunities for qualified employees...

Yêu cầu: - Graduated from the relevant University specialized technical/ engineering major (mechanical or engineering will be an advantage). - Solid understanding in Direct Channel - Industrial B2B, industrial chemicals and/ or lubricants experience is an advantage. - At least 3 year experience as Sales Executive in industrial lubricants (B2B), working in the Lab is an advantage. - Communication in English for both speaking &; writing. - Positive attitude, able to multi-task, patient, careful - Must be a team player, proactive, flexible, energetic, enthusiastic and adaptable.

- Graduated from the relevant University specialized technical/ engineering major (mechanical or engineering will be an advantage). - Solid understanding in Direct Channel - Industrial B2B, industrial chemicals and/ or lubricants experience is an advantage. - At least 3 year experience as Sales Executive in industrial lubricants (B2B), working in the Lab is an advantage. - Communication in English for both speaking &; writing. - Positive attitude, able to multi-task, patient, careful - Must be a team player, proactive, flexible, energetic, enthusiastic and adaptable.

+ Xem thêm

Evizi LLC Technical Support Engineers

Thỏa thuận

Thỏa thuận

Đà Nẵng

Đà Nẵng

Hạn nộp: 31/07/2022

Trình độ:

Chat

Quyền lợi: - Opportunity to travel to client sites in the Silicon Valley and other interesting locations - Competitive salary - Annual salary review - 13-month salary - Overtime salary - Five working days per week - Social insurance contribution according to high salary - Excellent Benefits: holiday bonus, birthday gift, team building, health care examination, big annual year-end party every year, sport activities, ... - Dynamic and comfortable working environment.

- Opportunity to travel to client sites in the Silicon Valley and other interesting locations - Competitive salary - Annual salary review - 13-month salary - Overtime salary - Five working days per week - Social insurance contribution according to high salary - Excellent Benefits: holiday bonus, birthday gift, team building, health care examination, big annual year-end party every year, sport activities, ... - Dynamic and comfortable working environment.

Yêu cầu: Technical Support Level 3 Engineer - Good in English communication. - Train, mentor and supervise other Engineers when being assigned. - The ideal candidate will be a self-starter, with excellent interpersonal, communication, documentation, problem solving and troubleshooting skills. - Advanced Unix System Administration preferably Linux based. - Advanced knowledge of TCP/IP networking. - Knowledgeable of HTTP Protocols and REST API. - Knowledgeable monitoring systems such as Icinga (Nagios), Zabbix, and/or Sensu/graphite. - Understanding of network monitoring tools: Zabbix, Kibana, PRTG or an equivalent system. - Knowledgeable of webserver Technology such as Apache, NginX, and/or Tomcat. - Knowledgeable load balancers such as F5 and/or HAProxy. - A Scripting/Programming Language such as Bash, Perl, Python, Ruby, and or Java. Prefer: Python. - Advanced ability to troubleshoot and trace logs. - Understanding of Ticket Management tools: Zendesk, Freskdesk is a plus. - Database: Oracle, SQL. - Working based on Shifts Transfer. - On call possibility. - Can work onsite if required. Technical Support Level 2 Engineer - Very good in English communication. - Train, mentor and supervise other Engineers when being assigned. - Advanced knowledge of cloud services such as Microsoft Azure and Application Insight. - Knowledgeable of OOP, HTTP Protocols, web services and SOAP API. - Understanding and usage of incident management systems such as Zoho Desk as well as project management tools such as TargetProcess. - Strong knowledge of database technology such as SQL Server and MySQL. - Extensive experience in supporting application written in .NET framework, ASP.NET MVC, HTML5, JavaScript, Angular, C#, and VB6. - Knowledge and usage of tools such as GitHub, TeamCity and Octopus. - Advanced ability to troubleshoot and trace logs. - Strong sense of curiosity and ability to quickly & eagerly learn the inner working of applications are musts. - Can work onsite if required. Technical Support Level 1 Engineer - Very good in English communication. - The ideal candidate will be a self-starter, with excellent interpersonal, communication, documentation, problem solving and troubleshooting skills. - Quality focus, result & goal orientation in a group situation, and commitment to customer delight are a must. - Knowledge of cloud computing services such as Microsoft Azure. - Understanding of incident management tools such as Zoho Desk. - Knowledgeable of database technology including SQL Server and MySQL. - Knowledgeable of OOP, web services and SOAP API. - Knowledgeable of programing languages such as .NET, JavaScript, HTML5, Angular, C# and VB6 is a plus. - Working based on Shifts Transfer. - Can work onsite if required. - Working time: night shift.

Technical Support Level 3 Engineer - Good in English communication. - Train, mentor and supervise other Engineers when being assigned. - The ideal candidate will be a self-starter, with excellent interpersonal, communication, documentation, problem solving and troubleshooting skills. - Advanced Unix System Administration preferably Linux based. - Advanced knowledge of TCP/IP networking. - Knowledgeable of HTTP Protocols and REST API. - Knowledgeable monitoring systems such as Icinga (Nagios), Zabbix, and/or Sensu/graphite. - Understanding of network monitoring tools: Zabbix, Kibana, PRTG or an equivalent system. - Knowledgeable of webserver Technology such as Apache, NginX, and/or Tomcat. - Knowledgeable load balancers such as F5 and/or HAProxy. - A Scripting/Programming Language such as Bash, Perl, Python, Ruby, and or Java. Prefer: Python. - Advanced ability to troubleshoot and trace logs. - Understanding of Ticket Management tools: Zendesk, Freskdesk is a plus. - Database: Oracle, SQL. - Working based on Shifts Transfer. - On call possibility. - Can work onsite if required. Technical Support Level 2 Engineer - Very good in English communication. - Train, mentor and supervise other Engineers when being assigned. - Advanced knowledge of cloud services such as Microsoft Azure and Application Insight. - Knowledgeable of OOP, HTTP Protocols, web services and SOAP API. - Understanding and usage of incident management systems such as Zoho Desk as well as project management tools such as TargetProcess. - Strong knowledge of database technology such as SQL Server and MySQL. - Extensive experience in supporting application written in .NET framework, ASP.NET MVC, HTML5, JavaScript, Angular, C#, and VB6. - Knowledge and usage of tools such as GitHub, TeamCity and Octopus. - Advanced ability to troubleshoot and trace logs. - Strong sense of curiosity and ability to quickly & eagerly learn the inner working of applications are musts. - Can work onsite if required. Technical Support Level 1 Engineer - Very good in English communication. - The ideal candidate will be a self-starter, with excellent interpersonal, communication, documentation, problem solving and troubleshooting skills. - Quality focus, result & goal orientation in a group situation, and commitment to customer delight are a must. - Knowledge of cloud computing services such as Microsoft Azure. - Understanding of incident management tools such as Zoho Desk. - Knowledgeable of database technology including SQL Server and MySQL. - Knowledgeable of OOP, web services and SOAP API. - Knowledgeable of programing languages such as .NET, JavaScript, HTML5, Angular, C# and VB6 is a plus. - Working based on Shifts Transfer. - Can work onsite if required. - Working time: night shift.

+ Xem thêm

German Software Intelligence Technical Lead

Đến 2.500 USD

Đến 2.500 USD

Hồ Chí Minh

Hồ Chí Minh

Hạn nộp: 15/07/2022

Trình độ:

Chat

Quyền lợi: ● Excellent career development opportunities (grow with the company), ● Annual salary review, ● Annual KPI bonus: up to 02 months salaries, ● Compulsory Insurance as per law, and Healthcare for the employee and dependent, ● Minimum 15 paid day leave per year, ● International working environment, ● Annual company trip. ● Opportunity for a Training exchange to Germany.

● Excellent career development opportunities (grow with the company), ● Annual salary review, ● Annual KPI bonus: up to 02 months salaries, ● Compulsory Insurance as per law, and Healthcare for the employee and dependent, ● Minimum 15 paid day leave per year, ● International working environment, ● Annual company trip. ● Opportunity for a Training exchange to Germany.

Yêu cầu: ● BA in Information Technology or Civil Engineering. ● At least 5 Years of experience in software programming and at least 3 years working as Technical Lead. ● Fluent in one of programming languages: Python, C/C++, Java, C# ● Knowledge in NodeJs, Js, Css, Html is a plus ● Knowledge in Odoo ERP and CMS system is a plus ● Be able to respect tight deadlines and work under pressure, work with minimum supervision, efficiently schedule and manage time. ● Excellent in English (speaking, writing, reading) and presentation skillsGood English: speaking, reading

● BA in Information Technology or Civil Engineering. ● At least 5 Years of experience in software programming and at least 3 years working as Technical Lead. ● Fluent in one of programming languages: Python, C/C++, Java, C# ● Knowledge in NodeJs, Js, Css, Html is a plus ● Knowledge in Odoo ERP and CMS system is a plus ● Be able to respect tight deadlines and work under pressure, work with minimum supervision, efficiently schedule and manage time. ● Excellent in English (speaking, writing, reading) and presentation skillsGood English: speaking, reading

+ Xem thêm

Công ty TNHH Phầm Mềm Nhân Hòa NHÂN VIÊN KỸ THUẬT HỆ THỐNG THU NHẬP 19TR THÁNG

15 - 20 triệu

15 - 20 triệu

Nghệ An

Nghệ An

Hạn nộp: 31/10/2021

Trình độ:

Chat

Quyền lợi: - Tham gia đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo quy định pháp luật và quy định của Công ty. Hưởng các chế độ thưởng lễ tết. - Có phụ cấp đi lại, ăn trưa, điện thoại - Được xét tăng lương hàng năm theo năng lực làm việc. - Được đào tạo và tham gia các khóa phát triển các kỹ năng mềm theo định kỳ (kỹ năng quản lý thời gian, lắng nghe, lập kế hoạch…30 kỹ năng mềm) - Môi trường làm việc năng động, hiện đại, chuyên nghiệp và thân thiện (các công cụ làm việc hiện đại, theo quy trình chuẩn quốc tế như bitrix24…) - Có cơ hội học hỏi, phát triển kiến thức và kỹ năng chuyên môn. - Có cơ hội thăng tiến trong nghề nghiệp. - Nâng cao thu nhập cho người có năng lực, tâm huyết và gắn bó lâu dài với Công ty. - Hàng năm công ty tổ chức teambuiding, tham quan… Tính chất công việc: Full time (8 tiếng/ngày) Hình thức làm việc: Nhân sự chính thức

- Tham gia đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo quy định pháp luật và quy định của Công ty. Hưởng các chế độ thưởng lễ tết. - Có phụ cấp đi lại, ăn trưa, điện thoại - Được xét tăng lương hàng năm theo năng lực làm việc. - Được đào tạo và tham gia các khóa phát triển các kỹ năng mềm theo định kỳ (kỹ năng quản lý thời gian, lắng nghe, lập kế hoạch…30 kỹ năng mềm) - Môi trường làm việc năng động, hiện đại, chuyên nghiệp và thân thiện (các công cụ làm việc hiện đại, theo quy trình chuẩn quốc tế như bitrix24…) - Có cơ hội học hỏi, phát triển kiến thức và kỹ năng chuyên môn. - Có cơ hội thăng tiến trong nghề nghiệp. - Nâng cao thu nhập cho người có năng lực, tâm huyết và gắn bó lâu dài với Công ty. - Hàng năm công ty tổ chức teambuiding, tham quan… Tính chất công việc: Full time (8 tiếng/ngày) Hình thức làm việc: Nhân sự chính thức

Yêu cầu: - Nam Tốt nghiệp Đại học về các ngành Công Nghệ Thông Tin, Điện tử Viễn thông, - Tuổi: Từ 22-30 tuổi - Có kinh nghiệm 01 năm trở lên hoặc tương đương - Có khả năng làm việc ở cường độ cao và chịu áp lực tốt. Trách nhiệm công viêc cao, nhiệt tình, năng động, sáng tạo, kỹ năng giao tiếp và ứng xử tốt, thân thiện. - Năng động, chủ động, quyết đoán trong công việc; cam kết và gắn bó lâu dài với công ty

- Nam Tốt nghiệp Đại học về các ngành Công Nghệ Thông Tin, Điện tử Viễn thông, - Tuổi: Từ 22-30 tuổi - Có kinh nghiệm 01 năm trở lên hoặc tương đương - Có khả năng làm việc ở cường độ cao và chịu áp lực tốt. Trách nhiệm công viêc cao, nhiệt tình, năng động, sáng tạo, kỹ năng giao tiếp và ứng xử tốt, thân thiện. - Năng động, chủ động, quyết đoán trong công việc; cam kết và gắn bó lâu dài với công ty

+ Xem thêm

Công Ty Cổ Phần Hosco Việt Nam NHÂN VIÊN HỖ TRỢ KỸ THUẬT IT SUPPORT

7 - 10 triệu

7 - 10 triệu

Hà Nội

Hà Nội

Hạn nộp: 31/08/2021

Trình độ:

Chat

Quyền lợi: - Cơ hội phát triển nghề nghiệp. - Được làm việc với các đồng đội kinh doanh, gắn kết, giàu kinh nghiệm. - Cơ hội thăng tiến theo năng lực và khả năng cống hiến. - Môi trường làm việc vô cùng thoải mái, sáng tạo, năng động. - Mức lương hấp dẫn: lương cứng + phụ cấp - Được đóng các khoản BHXH, BHYT, BHTN và các chính sách cho người lao động theo quy định - Được hưởng các chế độ phúc lợi của Công ty (hiếu, hỉ, ốm đau…) - Được tham gia các buổi teambuilding sôi động của công ty.

- Cơ hội phát triển nghề nghiệp. - Được làm việc với các đồng đội kinh doanh, gắn kết, giàu kinh nghiệm. - Cơ hội thăng tiến theo năng lực và khả năng cống hiến. - Môi trường làm việc vô cùng thoải mái, sáng tạo, năng động. - Mức lương hấp dẫn: lương cứng + phụ cấp - Được đóng các khoản BHXH, BHYT, BHTN và các chính sách cho người lao động theo quy định - Được hưởng các chế độ phúc lợi của Công ty (hiếu, hỉ, ốm đau…) - Được tham gia các buổi teambuilding sôi động của công ty.

Yêu cầu: - Tốt nghiệp các chuyên ngành QTKD, Tài chính, CNTT hoặc các chuyên ngành liên quan. - Giao tiếp lưu loát, giọng nói rõ ràng, dễ nghe, không nói lắp, nói ngọng. - Biết sử dụng công cụ SQL Server, Crystal Report - Biết cài đặt Windows, thiết lập mạng LAN, cài đặt các thiết bị máy in là một lợi thế.

- Tốt nghiệp các chuyên ngành QTKD, Tài chính, CNTT hoặc các chuyên ngành liên quan. - Giao tiếp lưu loát, giọng nói rõ ràng, dễ nghe, không nói lắp, nói ngọng. - Biết sử dụng công cụ SQL Server, Crystal Report - Biết cài đặt Windows, thiết lập mạng LAN, cài đặt các thiết bị máy in là một lợi thế.

+ Xem thêm

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Ehc Việt Nam Nhân viên phòng Support

5 - 7 triệu

5 - 7 triệu

Hà Nội

Hà Nội

Hạn nộp: 31/12/2020

Trình độ:

Chat

Quyền lợi: 3. Quyền lợi: - Lương khởi điểm 5tr/tháng, xét tăng lương 6 tháng/lần, hưởng lương theo năng lực và thành tích công việc. - Giai đoạn thử việc: 2 tháng, được hưởng 70% lương cứng. - Làm việc tại Hà Nội 4. Lộ trình sự nghiệp: Sau một thời gian làm việc tại phòng Support, nếu có năng lực tốt thì có thể được xét chuyển sang các vị trí cao hơn (chuyên viên phân tích nghiệp vụ, chuyên viên sale, chuyên viên triển khai, chuyên gia kỹ thuật, quản lý dự án ...). Các vị trí cao hơn có nhiều quyền lợi: - Có thể hưởng chế độ thưởng kinh doanh theo dự án (gấp nhiều lần lương) - Có thể hưởng chế độ làm việc linh hoạt (chỉ cần đảm bảo hiệu quả công việc, không cần đến văn phòng, do các vị trí cao hơn này có 80% thời lượng công việc có thể làm online).

3. Quyền lợi: - Lương khởi điểm 5tr/tháng, xét tăng lương 6 tháng/lần, hưởng lương theo năng lực và thành tích công việc. - Giai đoạn thử việc: 2 tháng, được hưởng 70% lương cứng. - Làm việc tại Hà Nội 4. Lộ trình sự nghiệp: Sau một thời gian làm việc tại phòng Support, nếu có năng lực tốt thì có thể được xét chuyển sang các vị trí cao hơn (chuyên viên phân tích nghiệp vụ, chuyên viên sale, chuyên viên triển khai, chuyên gia kỹ thuật, quản lý dự án ...). Các vị trí cao hơn có nhiều quyền lợi: - Có thể hưởng chế độ thưởng kinh doanh theo dự án (gấp nhiều lần lương) - Có thể hưởng chế độ làm việc linh hoạt (chỉ cần đảm bảo hiệu quả công việc, không cần đến văn phòng, do các vị trí cao hơn này có 80% thời lượng công việc có thể làm online).

Yêu cầu: 1. Trách nhiệm: - Hỗ trợ kỹ thuật online (support) cho các bệnh viện qua các nhóm chat Zalo và công cụ teamviewer/anydesk. - Kiểm thử (test) các phiên bản mới của phần mềm trước khi update cho khách hàng. 2. Đào tạo: - Đào tạo theo mô hình on-job-training. - Khi vào công ty sẽ được đào tạo tổng quan phần mềm bệnh viện. - Sau đó trong quá trình làm việc sẽ được giao làm dần các việc từ dễ đến khó. - Việc nào đã được đào tạo, hướng dẫn, trong năng lực thì nhân sự tự xử lý ngay. Việc nào ngoài năng lực thì sẽ được trưởng phòng/các nhân sự kinh nghiệm khác đào tạo, hướng dẫn xử lý.

1. Trách nhiệm: - Hỗ trợ kỹ thuật online (support) cho các bệnh viện qua các nhóm chat Zalo và công cụ teamviewer/anydesk. - Kiểm thử (test) các phiên bản mới của phần mềm trước khi update cho khách hàng. 2. Đào tạo: - Đào tạo theo mô hình on-job-training. - Khi vào công ty sẽ được đào tạo tổng quan phần mềm bệnh viện. - Sau đó trong quá trình làm việc sẽ được giao làm dần các việc từ dễ đến khó. - Việc nào đã được đào tạo, hướng dẫn, trong năng lực thì nhân sự tự xử lý ngay. Việc nào ngoài năng lực thì sẽ được trưởng phòng/các nhân sự kinh nghiệm khác đào tạo, hướng dẫn xử lý.

+ Xem thêm

Worklink Việt Nam Service Technical Support Staff ngành ô tô

15 - 20 triệu

15 - 20 triệu

Hà Nội

Hà Nội

Hạn nộp: 21/12/2020

Trình độ:

Chat

Quyền lợi: • Competitive salary • Contribute social – medical – unemployment insurance – accident insurance • 13th month salary • Special bonus according to company business situation • Annual leave, sick leave, special leave according to company regulations under labor law • Abroad training opportunities • Summer trip • Competitive salary • Contribute social – medical – unemployment insurance – accident insurance • 13th month salary • Special bonus according to company business situation • Annual leave, sick leave, special leave according to company regulations under labor law • Abroad training opportunities • Summer trip • Competitive salary • Contribute social – medical – unemployment insurance – accident insurance • 13th month salary • Special bonus according to company business situation • Annual leave, sick leave, special leave according to company regulations under labor law • Abroad training opportunities • Summer trip

• Competitive salary • Contribute social – medical – unemployment insurance – accident insurance • 13th month salary • Special bonus according to company business situation • Annual leave, sick leave, special leave according to company regulations under labor law • Abroad training opportunities • Summer trip • Competitive salary • Contribute social – medical – unemployment insurance – accident insurance • 13th month salary • Special bonus according to company business situation • Annual leave, sick leave, special leave according to company regulations under labor law • Abroad training opportunities • Summer trip • Competitive salary • Contribute social – medical – unemployment insurance – accident insurance • 13th month salary • Special bonus according to company business situation • Annual leave, sick leave, special leave according to company regulations under labor law • Abroad training opportunities • Summer trip

Yêu cầu: - Bachelor in automobile, mechanical, technical field - 3-5 years’ experience in actual truck repair, heavy equipment, special purpose vehicle …etc. - Analytical & problem solving - Technical. - Understanding of dealer after sales operation and service technical matters. - Experience in using diagnostic software. - Hand-on technical skills - Team work/Cross-functional working skill. - Customer-oriented. - Good at English. - Bachelor in automobile, mechanical, technical field - 3-5 years’ experience in actual truck repair, heavy equipment, special purpose vehicle …etc. - Analytical & problem solving - Technical. - Understanding of dealer after sales operation and service technical matters. - Experience in using diagnostic software. - Hand-on technical skills - Team work/Cross-functional working skill. - Customer-oriented. - Good at English.

- Bachelor in automobile, mechanical, technical field - 3-5 years’ experience in actual truck repair, heavy equipment, special purpose vehicle …etc. - Analytical & problem solving - Technical. - Understanding of dealer after sales operation and service technical matters. - Experience in using diagnostic software. - Hand-on technical skills - Team work/Cross-functional working skill. - Customer-oriented. - Good at English. - Bachelor in automobile, mechanical, technical field - 3-5 years’ experience in actual truck repair, heavy equipment, special purpose vehicle …etc. - Analytical & problem solving - Technical. - Understanding of dealer after sales operation and service technical matters. - Experience in using diagnostic software. - Hand-on technical skills - Team work/Cross-functional working skill. - Customer-oriented. - Good at English.

+ Xem thêm

Chat Chat với nhà tuyển dụng

Có việc siêu tốc cập nhật cv nhanh - bật đèn xanh cho nhà tuyển dụng:

Tải CV từ máy tính của bạn

Chức danh:

Từ khóa liên quan:

Công ty:

Đăng nhập Ứng viên để Ứng tuyển và Chat với nhà tuyển dụng

App CV365

App CV365

App UV

App Timviec365 UV

App CV365

Tải ngay

App UV

Tải ngay

Quên mật khẩu?

Bạn chưa có tài khoản? Đăng ký ngay!

Thông báo

Đóng