
Mã QR đăng nhập App
Tìm kiếm nâng cao
✘7 - 10 triệu
Hà Nội
Lượt xem: 622
|Cập nhật: 23/10/2018 (5 năm trước)
Thông tin chung
Chức vụ
Nhân viênHình thức làm việc
Toàn thời gian cố địnhSố lượng cần tuyển
0 ngườiHạn nộp hồ sơ
Đã hết hạn nộp hồ sơĐịa điểm làm việc
Tỉnh thành
Hà Nội
1. Main Responsibility: This Position is responsible to be in charge of admin. & HR activities. Receptionist duties can be conducted only when we have a guest, not every day but 1~2 times per week on average.
2. Job Responsibilities and duties:
a) ADMINISTRATION DUTIES (60%)
- Provides administrative works such as: transportation arrangement for managers/ visitors, hotel accommodations, suppliers handling (water, stationery, flowers.....)
- Coordinate with the drivers on car schedules and ensure its proper implementation.
- Management stationery, office equipment & facilities: telephone system, fax..
- Purchase supplies needed for office.
- Create and keep filing of all documentations such as legal papers, correspondences, and other paperwork etc.
b) HR DUTIES (30%)
- Monitor employee attendance and prepare and send monthly attendance report (in the excel format) to Accounting Dept. for salary calculation and payment.
- Coordinate with a director to recruit a new employee including job posting, search CVs, approach potential candidates and arrange interview as per request.
- Preparing an employment contract based on company’s standard format.
c) RECEPTIONIST DUTIES (10%):
- Seats in reception area, welcomes guests and greets them cheerfully
- Serves tea or coffee to directors in the morning and after lunch (two times per day)
- Serves tea or coffee to guests as per request.
- Receives phone calls and transfers to appropriate employees for them to handle the situation and makes sure that it is delivered to the right person.
Kinh nghiệm
Không yêu cầuBằng cấp
Không yêu cầuGiới tính
Không yêu cầu
• Be good at both spoken and written English
• Be good at Microsoft office (excel, word, ..)
• Being honest, responsible, dynamic, enthusiastic
• University degree
• At least 2-year working experience in Admin./HR field
• Having experience of working in foreign-invested companies
- Tet bonus
- Great working hour (9am to 6pm), Saturday and Sunday off
- Nice working environment
Tên người liên hệ: alliex vietnam jsc
Địa chỉ liên hệ:: Pacific Place, 83B Ly Thuong Kiet Str., Tran Hung Dao Ward, Hoan Kiem Dist., Hanoi
Số điện thoại liên hệ:
Email liên hệ::
Bạn có phù hợp với công việc này không?
Đăng nhập với tư cách ứng viên ngay để xem các phân tích từ AI365
ĐỊA ĐIỂM
CHỨC DANH
TỪ KHÓA LIÊN QUAN
HƯỚNG DẪN TÌM VIỆC
TÌM VIỆC LÀM THEO TIÊU CHÍ
Thông báo
Bạn đã ứng tuyển thành công. Tải app chat Tại đây để nhận được kết quả ứng tuyển từ nhà tuyển dụng
Chia sẻ
Bình luận